Avana tästä oman ketjun ettei huku viestien sekaan.
Alko antaa mm. monille oluille tarjoiluläpötilasuosituksena aivan erin kuin mitä Panimo suosittelee pullon kyljessä.
Esimerkiksi Tornion Panimon Red Ale. Alko 10-14 astetta. Panimon suositus pullon kyljessä 4-8 astetta. Kumpaako uskoa. No tietenkin Oluen valmistajan ohjetta.
Alkon suositukset juomille mitä sattuu
4
221
Vastaukset
”Esimerkiksi Tornion Panimon Red Ale. Alko 10-14 astetta. Panimon suositus pullon kyljessä 4-8 astetta. Kumpaako uskoa. No tietenkin Oluen valmistajan ohjetta.”
Itse noudatan Red Alessa Alkon suosituksen mukaisia lämpötiloja. Tuo Tornion panimon Red Ale taitaa olla vähän tummemmaksi värjättyä bulkkilageria eli sille bulkkilagerin tarjoilulämpötila.- Anonyymi
Mutta todella hyvä Olut. Nauttimisen voi aloittaa kylmänä ja antaa siinä juodessa lämmetä sitten.
- Anonyymi
Ihan aitoa Red Ale tavaraa ei mitään bulkki tusina olutta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17898969A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738