Rouva sai eilen kestävää paksua vierasta. Hän sanoi, että oli aivan mahtava tunne, kun täytyi kunnolla ja kestoa oli myös. Sai useamman ison orgun panon aikana.
Rouva sai paksua vierasta
5
2236
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaa varmasti myös lisää ?
- Anonyymi
niin kävi meilläkin mutta kun meinas peppuun vaimo kielsi sanoi vaan nussi tuota ukkoa sen perse kestää kyllä sain minäkin anaali orkun kun pitkä ja paksu hieroi kauan eturauhasta kaveri saa tulla kylläkylään milloin vaan ihana ilta
- Anonyymi
Mun paksua kyrpää kehutaan myös
- Anonyymi
Kerro nyt enemmänkin?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764