Nelikymppinen mies hirtti hanhenpoikasen pyöräkellarissa Lahdessa

Anonyymi-ap

Samaisen henkilön on nähty usuttavan koiransa hanhen- ja sorsanpoikasten kimppuun Vesijärven rannalla.

Ettän näin Lahdessa. Sairas kaupunki.

20

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai koko kaupunki on sairas, jos yksi hullu tekee noin? Tuolla perusteella ei tässä maassa ole yhtään "tervettä" kaupunkia, sillä vastaavia luusereita löytyy ihan joka paikasta.

• Anonyymi

Lahdessa näitä hulluja valitettavasti piisaa 🤔

• Anonyymi

Voisi linkata itse juttuun. Sitten tietää, ettei ihan tuulesta temmattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahdessa näitä hulluja valitettavasti piisaa 🤔

No tänne suuntaan on rakennettu junarata ja moottoritie jotta pääsee tulemaan toisaalta kaikenlaista matkaajaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tänne suuntaan on rakennettu junarata ja moottoritie jotta pääsee tulemaan toisaalta kaikenlaista matkaajaa....

Hei. Onneksi moottoritietä pääsee nopeasti lahden ohi. Ei tarvitse nähdä yhtäkään kilipää lahtelaista.

• Anonyymi

Luin kanssa jutun ja ällötti koko juttu.

• Anonyymi

Melko yleisesti tapetaan tai annetaan koirien tappaa hanhenpoikasia Lahdessa. Olen sen verran monta tapausta todistanut ihan itse että on aika systemaattista touhua. Hanhenvihaajilla on oma Facebook sivukin missä yllyttävät tuohon toimintaan. Todella outoa toimintaa aikuisilta ihmisilta.

• Anonyymi

Puutuitko asiaan vai päivittelitkö turvallisen välimatkan päästä.

• Anonyymi

Olet nähnyt tapauksia mutta et varmasti ole puuttunut itse niihin millään tavalla.

• Anonyymi

Voisin niin mielelläni tavata tämän kus...än ja antaa kunnon selkäsaunan ettei kahteen viikkoon tunnistaisi itseään peilistä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miten ihmisestä kasvaa julma eläinvihaaja? Täytyy olla jonkinlainen synnynnäinen aivovamma. Vai voiko joku kielteinen kokemus lapsena saada pelkäämään ja sitä kautta vihaamaan hanhia ja muita eläimiä. Olisi hyvä dokumentin aihe vaikkapa mestariohjaaja Walleniukselle.

• Anonyymi

Dokumentin voi tehdä niistä kalkkunoista, mitkä vartioivat paskovien hanhien rauhaa.

• Anonyymi

Hyvä että joku harventaa niitä paskahanhia.

• Anonyymi

Sut vois harventaa Kolavalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sut vois harventaa Kolavalle

Syöt kuitenkin lihaa minkkiturkki päällä ja kobrannahasta tehdyt bootsit jalassa. Himan seinät täynä norsun syöksyhampaita. Tyynyt täytetty valkoselkätikan höyhenillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöt kuitenkin lihaa minkkiturkki päällä ja kobrannahasta tehdyt bootsit jalassa. Himan seinät täynä norsun syöksyhampaita. Tyynyt täytetty valkoselkätikan höyhenillä.

Vielä parempi olis viedä sut ongelmajätelaitokselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahtelaisen ei tarvitse edes vähän ohimennen vilaukselta nähdä toista henkilöä, kun se jo tietää (on tietävinään) toisesta ja sen elämästä kaiken syömisiä, vaatetusta, jalkineita, kodin sisustusta ym. aina pienimpiä yksityiskohtia myöten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Mulla on hopeakettu turkki päällä ja alligaattorin nahasta valmistetut bootsit sekä joutsenen untuvasta täytetty tyyny. Sulla taitaa olla kierrätys kamaa päälläsi ja joku jyskin halppis tyyny.

• Anonyymi

Lahteen muutetaan täysijärkisenä ja lähdetään pois hulluna tai ruumisarkussa.
      Seura tekee kaltaisekseen, eikä Lahdessa sovi erottua joukosta. Siksi kaikki ovat samanlaisia. Jos pukeudut erilailla kuin työkaverit, kaverit, tutut, naapurit jne. tai olet jostakin edes hiukan erimieltä, sinulla on asioihin omia mielipiteitä ja sanot sen suoraan etkä ole aina kaikkeen että joo joo ja jos teet asiat oman pään mukaan etkä kuten joku muu sanoo, niin ongelmia on luvassa roppakaupalla. Kun teet kuten itse tykkäät, omaat omia mielipiteitä jne. leimaudut ties miksi joutuen huonoon valoon ja perättömien juorujen kohteeksi. Sinusta tehdään eräänlainen julkkis. Ainut ero on siinä, ettet ole jatkuvasti omalla naamalla lööpeissä. Sinusta puhutaan ja puhutaan ympäri kylää ja kaikki negatiivinen julkisuus tulee ihan ilmaiseksi, ettei sun tarvi mihinkään mitään haastattelua antaa. Kuka sellaiseen hullunmyllyyn vapaaehtoisesti omasta halusta lähtee? Sen verran on ihmisellä itsesuojeluvaistoa, ettei lähde. Tästä johtuu se, miksi Lahteen muuttaneet muuttuvat ihmisinä nopeasti joksikin muuksi kuin mitä ovat muuttaessaan olleet. Lahdessa ei onnistu edes raitistuminen. Jos haluat eroon vaikkapa alkoholiongelmasta, pitää sinun ensin muuttaa kauas pois Lahdesta. Vasta siellä voit saada elämällesi uuden alun. Lahdessa ei onnistu mikään, mikä olisi sinun etujesi mukaista. Porukka ympärillä on aivan perseestä. Samanlaisia juorukelloja kaikki. Jos et juorua, sinusta juorutaan ikäviä. Karman laki toimii käänteisesti. Olemalla reilu, rehellinen, mukava yms. muita ihmisiä kohtaan, saat varmimmin vihamiehiä. Narsistit porskuttaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31