Mobilistilisä tuntuu vain paisuvan joka vuosi sataman rompepäivillä kun lehtijutussa sanotaan että paikalla on 120 myyjää. Ei ollut eilen 120 ihmistä satamassa vaikka laskisi yhteen kaikki myyjät, asiakkaat ja järjestysmiehetkin. Oikea myyjien määrä lähempänä kymmentä kuin sataakahtakymmentä.
Mobilistilisä?
Anonyymi-ap
6
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo 120 on niin suuri luku että lyö kattoon heti, että paukahtaa. Mutta eräs myyjä oli saanu auringon pistoksen, oli heittäny ulos muutaman auton renkaan ja se oli siinä. Musta koira oli pihalla ja itse kippari veteli hirsiä autossa.
- Anonyymi
Kyllä tosta luvusta puuttuu yks nolla,oli niin paljo myyjiä etten löytäny sitä mitä etin
- Anonyymi
Jos moottori kuluttaa öljyä, niin mobilia pitää lisätä, ettei kone hajoa.
- Anonyymi
Fiasko.
- Anonyymi
Karjalaisen iloinen karjalaistoimittaja kirjoitti taas omiaan kuten yleensäkin. Yläkarjalassa puhuttiin noin 50 myyjästä mikä on jo lähempänä totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764