Kelliu oli ja meni vaklttuuston puheenjohtraja on huit hapeli oman eun siltarumpupoliitikko
Eura liitettåäävä Raumaan
3
511
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko joku suomentaa tuon aloituksen?
Kokeilen itse kertoa tämän mahdollisimman hyvin selkokielellä:
PORI: Merikarvia, Ulvila, Nakkila, Harjavalta
RAUMA: Eurajoki, Eura
HUITTINEN: Kokemäki, Säkylä
KANKAANPÄÄ: Jämijärvi, Karvia, Siikainen, Pomarkku
Selkein mahdollinen jako Satakunnalle, jos siis täytyy kuntia ja kaupunkeja keskenään yhdistellä. Hinnerjoelta ja Honkilahdelta olisi melkoinen reissu uuteen kaupunkikeskukseen verrattuna nykyiseen kuntakeskukseen. Ja varsinkin Kolvaalta olisikin melkoinen reissu uuteen kaupunkikeskukseen jopa nykyiseen kuntakeskukseenkin verrattuna. Täten siis pitäisi näiden kylien asukkaita huomioida erityisen huolella, jotta asiointi olisi mahdollisimman luontevaa. Ja tietenkin kaikkia muitakin asukkaita. Ja Kankaanpäällä tietenkin tarkoitetaan tällä kertaa Satakunnan koillisosassa olevaa kaupunkia eikä nykyisen Säkylän kylää, joka ennen virallista kuntaliitosta kuului Köyliöön.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17913361n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712