Kuka on se kankoonpeeläisillä huoltamoilla päivät pitkät istuva varmaan yli kuusikymppinen ukko, joka kovaan ääneen mölköttää tarinoitaan ja mielipiteitään jotka ovat aivan vajaita. Koko ajan äänessä,mekkala kuuluu jo ovelle. Lapset pelkäävät. En kyllä koskaan enää mene niille huoltamoille joissa tuo paroni Munchenhausen istuu elämäntarinoitaan iskemässä. Ostais edes jotain.
Onko kellään tietoa tästä miehestä?
13
2107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata välittää. Ite nähny sen ukon monta kertaa. Ei taida olla kaikki muumit laaksos.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17918773E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Missäs huoltamolla? Haluan nähdä nähtävyyden. Ei kai tarkoiteta Juhantalon Kakesäädintä? T. Tourist
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Mene sinä mielenterveystoimistoon. Tiesitkö muuten että jokaisen sun häirikköviestin ip-osoite on näkyvissä. Peilaaminen vähän vielä kesken niin voidaan julkaista sun nimesi kääkkä
- Anonyymi
Toivottavasti saatte pisn ton selville
- Anonyymi
Millaisella autolla tämä möykkääjä liikkuu?
- Anonyymi
Anna kaikkien kukkien kukkia. Et sinä tai sun muksut ole maailman napa, tekee hyvää niillekin oppia maailman monimuotoisuutta. Kuuntele ukon juttuja, voit oppia jotain.
- Anonyymi
Mukava mies ja hyvät tarinat/kannanotot asioihin.Tosissaan tai ei,jokainen voi itse miettiä tykönänsä.Tälläisiä tarinan kertojia saisi olla enemmänkin,ne jää mieleen rutisijat ei.Kylmäasemat on kaltaisiasi mielensäpahoittajia varten.
- Anonyymi
Tyypillinen sillikauppias.
- Anonyymi
Ei ole lapsia minulla, mistä te hullut kankoonpeeläiset taas puhutte.
- Anonyymi
Mistä tiedät että istuu päivät pitkät jos et itse kyttää aamusta iltaan viereisessä pöydässä?
- Anonyymi
Mitä sillä tiedolla teet?Kuumottaako vanhan panomiehen maine noin paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764