joita ei ole tullut ilmi?
Kuinka monta vanhaa natsia löytyy vielä SDP.n joukoista
10
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin ne Antti kasikasin kanssa kuvissa olleet naamionatsit.
- Anonyymi
Sen ajan jauhojengiä?
- Anonyymi
Nämä demarit on pääosin niitä joita ei kunnon puolueisiin hyväksytty rötöstaustan " ansiosta ". Päättivät sitten Venäläisten kera perustaa oman huijaripuolueen missä saa puhuä pötyä päivät pitkät. Loiseläminen on näillä sydäntä lähellä ja kunnia asia.
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä ! Tiitisen lista julkiseksi.
- Anonyymi
Uskomattoman paljon löytyy , ainakin Miljoona ja silti syyttävät muita Natseiksi .
Demarit pettävät aina , vanha viidakon sananlasku . - Anonyymi
Tara täti on täysiverinen natsi ja sopi hyvin
yhteen putinistien kanssa.Tiitisen listalla
on Venäjä natseja paljon,joista on tietoa,mutta
joku suojelee natsi piruja. Olen vakuuttunut, etteivät kaikki demarit ole natseja tai entisiä natseja.
- Anonyymi
Kaikki Lipposlaiset demarit ovat natseja.
- Anonyymi
Kyllä valtaosa demareista on edelleen stallareita eli stalinismin kannattajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959