Niin montaa tapausta olen todistanut että voidaan puhua jo ilmiöstä ankkuri-mukkula suunnalla. Yksi joutsenen poikanenkin menehtyi. Kohta karma saattaa kostaa ja rakas lemmikki kuolee lintuinfluenssaan.
Koiranomistajat usuttavat koiriaan lintujen ja niiden poikasten kimppuun
7
314
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo joutsenen poikasen kuolema koiran hampaissa oli törkeä eläinsuojelurikos jota poliisi parhaillaan tutkii.
- Anonyymi
Kyllä nämä yleistäjät ovat erikoisia ihmisiä. Mitäs vasenkätiset tekevät?
- Anonyymi
Yksi kahvilanomistaja jahtaa hanhia isolla pakettiautollaan torvet soiden ja tämä tarina on tosi :D Antaa varmaan koiranomistajille hyvät alennukset myös. Kannattaa kysellä.
- Anonyymi
Toivottavasti mahdollisimman moni valkopaskohanhi saa tuon lintuinfluenssan...
- Anonyymi
Kun kerta näette tollaset tapahtuvan niin miks ette mene suoraan avautuu kunnolla noille tekijöille vaan täällä kyllä itkette
- Anonyymi
Joutsen rauhoitettu kansalliseläin.Saa ainakin sakot,mahdollista ehdonalainen?
Sama mahdollista myös kun kyseessä valkoposki hanhi tai muu eläin.Eläinrääkkäys on rikos.Kannattas sanoo tekijöille kun näkee niin eivät ruikuta sitten kun sakot tai tuomio tulee.Koiran voi joutuu menettämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745