Nevalaisen puutarhamyymälässä tänään 5 kilon laatikko mansikkaa 25 euroa klo 9 alkaen.
Mansikkaa myynnissä
18
675
Vastaukset
- Anonyymi
Parhaat edulliset hyvät mansikat siellä🤗
- Anonyymi
Työttömällä ei ole varaa mansikoihin 🥺
- Anonyymi
Hyviä on mansikat..ostetaan vaan varojensa mukaan itse kun n
- Anonyymi
Siis itse kukin piti sanoa
- Anonyymi
Mustikat ei maksa mitään, jokohan on kypsiä?
- Anonyymi
Tuleeko silokkia tänä vuonna hyvin 🥳🍄
- Anonyymi
Silokkia tulee ihan hyvin! Eikun navettojen lähistöille öisin konttailemaan.
- Anonyymi
Eläkeläisellä ei ole varaa mansikoihin😕
- Anonyymi
Ei kyllä todellakaan ole, kun joillakin 5 kilon hinta hipoo 40 euroa, ei sellaista kannata maksaa.
- Anonyymi
Mustikkaa on niukanlaisesti, huonoin sato varmaan 10 vuoteen.
- Anonyymi
Ennusteiden mukaan puolukkaa tulisi kohtalaisesti, mustikan kukinnan aikaan oli hallaöitä ja pölyttäjiäkin vähän viileän ilman vuoksi.
- Anonyymi
Ohraisesti kävi monien viinimarjoillekin pakkasyön takia, mutta omenoita näyttää tulevan runsaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohraisesti kävi monien viinimarjoillekin pakkasyön takia, mutta omenoita näyttää tulevan runsaasti
Kuk ola mansikka
- Anonyymi
Mustikoita ei tosiaan pahemmin tule, huonojalkainen hyvä jos pari sankollista saa nyhdettyä 🤔 Pihlajanmarjoa tulee hyvin, ne on vitamiinipommeja, joskin hieman happamia sanoi kettukin. Mutta kyllä niistä hyvää saa. Ja helppoja kerätä!
- Anonyymi
Kyllä marjasato näyttää heikolta, mutta pitää laittaa toivo sieniin, vettä on ainakin satanut sienisadolle riittävästi. Tähän varmaan ammattilaiset kertoo, että sato riippuu edellisen vuoden tekemistä rihmastoista.
- Anonyymi
Pelkään sineniä että jos poimin myrkkysieniä.
- Anonyymi
Sama, ihan jotkut tatit tunnistan mutta muuten saa sienet jäädä metsään.
Mykyään saa tosin kännykkään sellaisen aplikaation, että kun ottaa sienestä kuvan se kertoomikä sieni kyseessä 😑🙄
- Anonyymi
Sienet on ok mut ei niillä nälkä lähde!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709