Paraikaa olen kaupoilla. S-marketin edusta. Kuinka vaikeaa on saada oikeasti useampi töyssy niin että se kiihdyttely loppuu. Lasten henki on korvaamaton. Tarkoitan alle jääviä mutta myös niitä kiihdyttelykuskeja
Kankaanpään vaarallisin alue
16
787
Vastaukset
- Anonyymi
Montako henkeä siinä nyt sitten on menetetty?
- Anonyymi
On sulla murheet
- Anonyymi
Hei te kaksi, olitteko pari päivää harjavallan akuuttiosastolla kun ette saaneet aikaiseksi kommentoida "viisauksianne" aiemmin?
- Anonyymi
Valitettavasti pitää töissäkin käydä niin ei ehdi joka päivä seurata suoli24 kareneita.
- Anonyymi
Huumeiden myynti paikka
- Anonyymi
Eihän kukaan pysty valvomaan lellikakaroiden touhuja, mennään hullun lailla välittämättä siitä että vuosittain kuolee 20 vuotiaita ja nuorempia suhteellisesti paljon ja kuinka moni jää vammaiseksi muiden avustettavaksi loppuelämäksi.
- Anonyymi
Ota valiumisi ja mene takaisin osastolle.
- Anonyymi
Noin sanoo ainoastaan vierushuoneessa tumputtava kohtalotoveri.
- Anonyymi
Noin sanoo ainoastaan vierushuoneessa istuva kohtalotoveri.
- Anonyymi
Antaa mennä vaan, kyllä niitä riittää.
- Anonyymi
Sitä sopii kyllä ihmetellä, ettei asialle saada mitään tehtyä???
- Anonyymi
Kyllä asialle voisi tehdä jotain. Nyt se on ainakin kouluaikana, treaktorien temmellyskenttä.
- Anonyymi
Toivotaan, että jotain tehtäisiin. Ennen kuin jotain tapahtuu. Ainakin ennen koulujen alkua.
- Anonyymi
Mönkijöiltä ja traktoreilta sekä mopoautoilta pääsy kielletty s-marketille päin ois jees.
- Anonyymi
Elokuun puolessa välissä se vaan lisääntyy.
- Anonyymi
Elokuun puolenvälin jälkeen, meno vaan kiihtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764