Iltahyypiö paljasti muinaispersujen salattua historiaa.

Ehdottomasti Suomen luotettavin uutistoimitus, Iltahyypiö, kaivautui syvälle persujen salattuun historiaan. Nyt Iltahyypiö tuo julki totuuden.

Hutkivan journalismin karmea löydös, josta toimittajakin ällistyi, ja sai vain yhden älähdyksen suustaan ulos.... *GLUP!!*

Nimittäin.... (muistakaa lukea edellinen spedeaksentilla)

JO PERSUESI-ISÄT OLIVAT EPÄVAKAITA! (kuten moni lahjakas S24-hyypiökin on jo ennalta tiennyt)

Hutkivat journalistit saivat luotettavalta nimettömältä lähteeltä vanhoja torikäräjien pöytäkirjoja (vanhoja pöytäkirjoja ei julkisteta niiden hauraan rakenteen vuoksi), joissa mainitaan, kuinka persujen esi-isät ovat olleet kuulusteltavina ja syytettyinä seuraavista rikoksista: haureus, salavuoteus, zoofilia, kuvainraastanta, kapinaan yllyttäminen, itsesaastustus, jumalanpilkka ja julkivirtsaaminen, sekä monia muita.

Voisi jopa sanoa, ettei ole rikosta, josta muinaispersuja ei olisi syytelty.

Anna-Maja Henriksson reagio järkyttäviin uutisiin ensimmäisten joukossa: "Meidän täytyy ehkä mitata persujen kaIIot vielä kerran". Sanna Marin muistutti suurta yleisöä: "Mitä minä sanoin ennen vaaleja! Mi-tä mi-nä sa-noin!"

Voimme nyt vakavasti pohdiskella, ovatko perussuomalaiset, nuo epävakaiden julkivirtsaavien esi-isiensä haureudenhedelmät, päteviä toimimaan eduskunnassa.

6

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Notota ... Jos muinaispersut oli tollasii, niin: Oliks muinaiskommarit ees vielä ryöminy merestä maalle tossa vaiheessa? :P :D

• Oli oli. Kuka muinaispersut tuomitsi, ellei parempaa julkivirtsaamista harjoittaneet muinaiskommarit? :D

• Anonyymi

"persut on natzeja!"

• Anonyymi

EN ole nähnyt yhtään persua käsi natzipystyssä mutta demareista näin. Samoin demaripääministeri vei oletettavast lesboja lesboilemaan virkatiloihin. Normaalissa työpaikassa tuollaisesta olisi saanut potkut. Tämä itki olevansa vain ihminen joka kaipaa iloisia lesboja elämäänsä :(

• Anonyymi

Minä en tunne muinaispersujen historiaa, mutta minulla ei ole kuitenkaan mitään syytä epäillä, etteikö Iltahyypiö olisi oikeassa kirjoittaessaan persuesi-isien epävakaudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe