Dementian hyviä puolia on että voi lukea saman lehden joka päivä ja tapaa aina uusia ihmisiä.
ps. dementikkojen joululaulu on "koska meillä on joulu"
hyviä puolia
5
527
Vastaukset
- qwe
Juuri tänään 26.5. oli tällä sivulla linkki tänne Anni tannin joululauluihin:
http://www.sympaali.com/lastenlaulut/tuote-30.html
Onkohan se jotenkin viittaus tämän keskustelualueen aiheeseen vai jotain dementian seurausta? Kai se on nauranut itsekin, joka tuon linkin on laittanut. - Surullinen omainen
Tuo lohduttaa varmastia ihmisiä joiden omaiset ovat sairastuneet dementiaan Eino- toivo ettet itse sairastu.
- Tuomas Tirkkola
Ei siitä välttämättä haittaa ole. Meidänkin mummo tuntuu paljon onnellisemmalta nyt kun sillä on demenetia.
- Tjah
Tuomas Tirkkola kirjoitti:
Ei siitä välttämättä haittaa ole. Meidänkin mummo tuntuu paljon onnellisemmalta nyt kun sillä on demenetia.
Niin varmaan mummo onkin onnellisempi - kun raukalla on tuollaisia " omaisia"....
- JOO
Tjah kirjoitti:
Niin varmaan mummo onkin onnellisempi - kun raukalla on tuollaisia " omaisia"....
mitäs minun pitikään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699