Ääripersut ovat supon valvonnan alla !

Anonyymi-ap

Äärioikeistolaista propagandaa pyritään internetin kautta kohdistamaan nuoriin ja lapsiin, mitä Supo pitää huolestuttavana, sanoo erityisasiantuntija Anna Santaholma.
SUOMESSA paljastuneet, epäiltyjä terrori-iskuja suunnitelleet äärioikeistoryhmät ovat suojelupoliisin (Supo) mukaan hyviä esimerkkejä siitä äärioikeisto­terrorismin uhkasta, josta se on varoittanut.

Poliisi tiedotti viime viikolla valmistuvista tutkinnoista, joiden mukaan neljän miehen epäillään valmistaneen Lahdessa aseita 3D-tulostamalla ja valmistautuneen tekemään terroristisen teon. Aiempi, niin sanotun Kankaanpään ryhmän epäilty terrorismi­rikos­kokonaisuus on syyteharkinnassa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009751314.html

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko ullatus että isku yrityksen takana olivat persut?

Ihan läpällä taas tehtiin 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Uutisissa ei mainittu persuja.

• Anonyymi

Paskat, Suomessa ei ole yhtään äärioikeistolaista sanan varsinaisessa merkityksessä. Lähinnä wanabee huitojia. Antavat lähinnä pelkkää huumoriarvoa.

• Anonyymi

" wannabee huitojia"

: )

Tämä oli hyvä.

• Anonyymi

Linkissäsi ei mainittu persuja.

• Anonyymi

Joo, saa niitä aseita valmistella ja kouluttautua. Onhan näille kysyntää, kuten liivijengiläisten kysyntää Ukrainassa.
      Ihan vaan huumorimielessä näitä puuhataan.

• Anonyymi

Toivottavasti Supo on laittanut omat ministerimme erityisseurantaan.
      Ettei vaan nähdä vaikkapa R....sen ojentavan Esson takapihalla isoa dokumenttipinoa jollekin rekkakuskille. Ja jos nähdäänkin niin jäisi edes kiinni.

• Täytyy ymmärtää ahdistuneita vasemmistolaisia. Oireet on todellisia, ei kuviteltuja. Elämä on kurjaa, työllistyminen pelottaa, tukien leikkaukset pelottaa, vaalitulos vituttaa, yhteiskunta on mädätetty punavihreydellä jne.... Eihän se ihme ole, että psyyke nyrjähtää ja seurauksena on vaikkapa tällaiset häiriintyneet aloitukset. Ehkä se toimii terapiana, ehkä vain pahentaa oloa.

• Anonyymi

Olet täysi pelle. 80% Suomen kansasta nauraa sun iditiosmille.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet täysi pelle. 80% Suomen kansasta nauraa sun iditiosmille.

Meinaatko, että 100% kansasta on lukenut mun kommentin? Älykkyytesi järkyttävän heikko taso viittaa sun edustavan punavihreän ideologian perässä housut kintuissa ravaavaa zombilaumaa.

hihi^^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe