Vietnam "turistiystävällinen"?

Anonyymi-ap

Saavuin Suomeen pari viikkoa sitten Vietnamista.Vietnamissa poliisi vangitsi minut,koska minulla ei ollut esittää lain vaatimaa matkustusasiakirjaa eli passia .Toinen peruste vangitsemiselle oli,ettei minulla ollut käteistä rahaa maksaa 20 dollarin sakko.(jonka sain siis passin takia).3.peruste oli,että minulla ei ollut voimassa olevaa hotellivarausta.Minulla oli jäljellä pankkikortti,jolla olisin voinut nostaa sakon maksuun rahat,mutta minun ei sallittu käydä pankkiautomaatilla tai soittaa suurlähetystöön.Poliisi ilmoitti,että haluanko,että ilmoittavat suurlähetystöön?Vastasin,"kyllä".Poliisi toisti jatkuvasti,että olin rikkonut Vietnamin lakia...unohtamatta kysyä välillä,että oliko minulla rahaa?Toistin monta kertaa,että kaikki on varastettu.Ei auttanut...takaisin selliin.Sellikaveri kytkettiin käsiraudoilla kalteriin ja hänelle annettiin sähköshokkeja etälamauttimella käsirautoihin ja pamppua käsille...enemmän pamppua sitten,kun hänet "päästettiin" käymään vessassa huudoista päätellen.Olin aika yllättynyt,että vartijat pahoinpitelivät ihmistä kahden todistajan läsnäollessa.Jouduin viettämään 7vrk sellissä lattia nukkumapaikkana ja koko ajan sellikaveri oli kytkettynä kalteriin polven korkeudelta.Virtsan haju oli kuvottava ja jatkuva meteli!Välillä vartija tuli polkaisemaan käsirautoja jalallaan lattiaa kohden,siten että käsi murtui tai vähintään meni sijoiltaan.En saanut nukuttua,kun kaveri huusi jatkuvasti ja hakkasi vapaalla kädellään lattiaa.Vartijalla oli "syy"pahoinpitelyyn,koska oli heittänyt pari kertaa "laskiämpärin" sisällön sellistä ulos vartijoiden kirjoituspöydän viereen.Meidän kummankin mielestä tyyppi olisi pitänyt toimittaa sairaalaan.Naissiivooja kävi välillä siivoamassa lattian kovalla kolinalla ja huudolla.En kovin helposta hätkähdä,mutta oikeasti kävi mielessä vaihtoehto,että päästääkö todistajat hengissä ulos.Vietnamin poliisi viestittää kyllä tehokkaasti tällä tavalla,että lahjusrahaa on oltava käteisenä tai maahan ei kannata tulla.Olisin uskonut vähemmälläkin ja tämän kokemuksen saattelemana tuskin tämän elämän aikana Vietnamiin matkustan.Jos jollain muulla on samankaltaisia kokemuksia,niin olisin tosi kiitollinen palautteesta.Oletko kokenut siis kaltoinkohtelua turistina Vietnamissa?

6

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huoratko vei suomipojalta maailmalla kaiken, aika ullatus!

• Anonyymi

Joo,tuonne Thaimaahan tai Vietnamiin ei kannata matkustaa normituristin.Sopii kyllä hyvin sellaiselle "allinclud"-hotellilomalle,kun ei tarvitse hotellin porteista kulkea ulos.Kumpaankaan maahan en matkusta,vaikka kaikki kulut kustannettaisiin.

• Anonyymi

Kameratallenteita on turha pyytää,jos hotellissa tapahtuu varkaus.Sama koskee yleensä myös "condoja".Aina sama stoori,että kamerat on olleet epäkunnossa tai emme ole olleet silloin täällä töissä.Kysykää myöhemmin uudestaan,kun henkilökunta vaihtuu ja niin edelleen...

• Anonyymi

Baarityttöä ei kannata viedä lyhyen tuttavuuden jälkeen omaan hotellihuoneeseen.Ihan liian paljon arvotavaraa siellä tarjolla niille varastettavaksi.Paljon parempi viedä esim.ravintolan vessaan.

• Anonyymi

Suomalainen mies kuoli hämärissä olosuhteissa Pattayalla. Ketään ei syytetä. Thaimaalainenhan on hyvä ihminen.
      Mies oli perheellinen, liikunnan harrastaja, ei käyttänyt alkoholia eikä mitään muutakaan.
      Ilmoitti vähän ennen katoamistaan pelkäävänsä henkensä edestä. Ilmoitti vieläpä ketä hän pelkää.
      Nyt hän on poissa.
      Tervemenoa hymyjen maahan.
      Älä osta menopaluuta jos päätät lähteä. Osta paluu vasta kun olet palaamassa, ihan vain varmuuden vuoksi.
      Vakuutukset kuntoon ja henkivakuutus. Turisteja kuolee epäselvissä olosuhteissa.
      Joka päivä Thaimaan rikosuutisissa tulee esiin, kuka ammuttu autoonsa, kuka puukotettu.
      Aseita on paljon kaduilla.

• Anonyymi

Vietnamilaiset naiset ovat japsinaisten ohella maailman ihanimpia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31