Huomatkaa! Petteri Orpo on pääministeri, mutta vain Purrasta huudetaan

Anonyymi-ap

Kyseessä selvästi muutama sama vasemmistolainen(ääri), joilla koko elämä pyörii persujen ympärillä. On siis se sairas pakkomielle persuihin.

Tyypit ovat takuulla köyhiä kelan-elättejä vailla kavereita joilla elämä on surkeaa, pahaa oloa sitten puretaan persuihin.

Luultavasti ovat myös näitä islamille myötämielisiä.

14

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän palstavassut ihan tervepäisiä ole.

• Anonyymi

Kaappinatsi Elina sai orpon pehmeäksi ja nyt ottamaan natsit hallitukseen .. kaks kk niin äärioikeisto natsivaihtari hallitus kaatuu ..

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­N­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17955510Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aloittaja on kuplassaan niin väärässä, kuin vain voi olla.

• Anonyymi

Paljos te vassut huudatte Orposta?

Saamme nauraa:)

• Anonyymi

Venäjänmieliset puhuvat aina PASKAA. Todellinen tarkoitus on vallata lisää elintilaa isäntä Putiinille. Tätä suomalaisten ei pidä koskaan unohtaa.

• Anonyymi

Persut ovat maalittaneet itse itsensä. Kun suun avaa niin tyhmyys paistaa läpi.

• Anonyymi

Eräät toimittajathan ja te vasurit olette persuja maalittaneet.

• Anonyymi

Petteri johtaa hallitusta ja on monen hallitusohjelmassa olevien päätösten
      alullepanija. Päätökset ovat selkeästi kokoomuksen arvoja. PS sää on
      helpointa syyttää kaikista noista Peetterin ehdotuksista. Orvolla suu
      korvissa, sillä iskut kohdistuvat toisaalle, silloin helppo kiristää politiikassa.

• Punakapinallisilla on vain yksi elämäntehtävä; kulttuurisota oikeistoa vastaan. Ihan sama mikä on oikeistopuolueen nimi, pääasia on saada aikaan viharyöpytystä, jolle voi onanoida vaikka koko vaalikauden.

• Anonyymi

Mutta tää punikkisakki pystyy huutaan vain netissä, muuhun siitä ei ole. 1918 koittivat sentään kapinaa.

• Anonyymi

KAPI on siis ELOKAPINA. Eli muutama kommaripikkutyttö ja muutama höpsö sivaripoika kirjoittlemassa venäjä- probagandaa. Menkääs tenavat takaisin sinne köyhään maalaistaloon mistä olette yliopistoon vahingossa joutuneet.

• Anonyymi

Orpolla on nollatoleranssi, Purralla ei.

• Anonyymi

Ja Suomen maine maailmalla on paljoa tärkeämpi kuin vaikkapa
      vähempiosaisten tai "joidenkin vähemmistöjen" pärjääminen yleensäkään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe