Facessa kuulemma velloo keskustelu, että jotain ulkolaista naistyöntekijää olisi kiusattu työpaikallaan koska puhuu huonosti suomea.
Mä en kyllä usko tähän. Karvialaiset ovat erittäin suvaitsevaisia ja ovat ottaneet ulkolaiset aina avosylin vastaan. Kuten nämä sotaakin pakoon tulleet.
Siis mikä juttu tämä on ollut?
Kiusattu työssään jotain?
9
1101
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuiset ovatkin työpaikkakiusaamisessa käsittämättömän julmia. Liekö jatkumoa koulukiusaamiselle? Kiusaamiskierre opitaan lapsena kotoa ja se jatkuu työelämässä auktorieettien sen salliessa ja esimerkkinä toimiessa.
- Anonyymi
Julmuudesta nyt tiedä. Puhun mieluummin tyhmyydestä ja itsensä korostamisen tarpeesta.
Satakuntalainen resuperse on yleensä vahvimmillaan omassa porukassa missä on nuollut niitten perseitä koko ikänsä. Heikommassa asemassa olevien sortaminen kuuluu paskahousulahkon normirituaaleihin.
Annas olla, kun ovat yksin ja kaukana omalta mukavuusalueelta. Siinä tulee nuoleskeltua vähän perseitä kuin perseitä eikä tule mieleenkään heikomman sortaminen. - Anonyymi
No joo 3 vuotta ylä-asteella rääkättiin se riitti mulle Karviasta.Ihan syntyperänen olen kuitenkin,eli ei yllätä muukalaisten suhteen tuo uutinen.
- Anonyymi
Karviassa miehet eivät ole herrasmiehiä, kun kiusaavat naisia. Oikea mies kunnioittaa aina naista. Täällä on niitä harvassa..
- Anonyymi
Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.
Ja isot vehkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isot vehkeet
Mitä suurempi mies sitä pienemmät vehkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isot vehkeet
Niin traktorit
- Anonyymi
höhöhöö minä uskon on karvialaiset niin retardia porukkaa , no ei kaikki !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709