Kuulin että nurmeksessa on sellainen??Onko totta? Nm. Ihmettelijä..
Perintö haukka?
12
1556
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä nurmeksen villit yh-äidit?🧐
- Anonyymi
Se ei sulta ole pois jos joku perintöä saa
- Anonyymi
Sinustako on oikein varastaa rahat viattomalta poikamieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustako on oikein varastaa rahat viattomalta poikamieltä?
Perintö jaetaan kuoleman jälkeen ja poikamies ei tee rahalla mitään kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perintö jaetaan kuoleman jälkeen ja poikamies ei tee rahalla mitään kuolemansa jälkeen.
Hankkii neitsyitä paratiisista?.
- Anonyymi
Munahaukkoja taitaa enempi olla.
- Anonyymi
Pimppa maksaa joka tapauksessa tavalla tai toisella.
- Anonyymi
On niitä älyttömän kalliita muniakin käytössä.
- Anonyymi
Yksi ainakin yksinäisten mummojen perintöjä kyttää..
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että perintöä ihan kyttää?
- Anonyymi
kuulit ihan oikeen täällä on niitä jotka surutta ottaa keiltä saa kavaltajia niin monta jottei sormet riitä laskemaan , meiltäin viety nyt likemmä 100 tonninen eikä tiijetä mihin noo hävinneet , ja luulen jotta nuo erilahkot olleet asioillaan , ne kun pääsee ovenkarmista sisälle niin se on selevä jotteivat lähe ennenkun on nimesä piipertäny paperiin jota hyö nokan etteen syöttäävät , minää oon jo näköesteinen ja taitaa tuo järkikulta jättää viimeisin nosto mitä hyö pyys oli seittemänkymmentätuhatta no eihän se vanahoissa markoissaa oo niin paljo joten viekööt tuhkatkii uunin luukusta.
- Anonyymi
Ei ole totta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764