1. Markus Parkkinen - Nostalgia
2. Minna Kuukka - Nova
3.Esko Eerikäinen - Nova
3 huonointa juontajaa
6
389
Vastaukset
- Anonyymi
Missä perustelut? Aina on syytä myös perustella. Ilman perusteluja tuo on aivan tyhjänpäiväinen listaus. Sitä se tosin on muutenkin. Ainaista valitusta, kitinää ja ulinaa kun mikään ei ole hyvin. Säälittävää.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niina Backman Esko Eerikäinen kaksi kusipäätä itse kehusia ja omasta mielestä viisaita kaksi tyhmintä pois Novalta
- Anonyymi
Ile Jokinen
Minna Kuukka
Tossa noi huonoimmat- Anonyymi
Muistelen että, Esa Kukkasniemi joka aikoinaan juonsi Sävelradiossa oli mukava jutusteleva juontaja. Siirtyi opettajan tehtäviin radiotyöstä. Entäs Salkkareiden Salla Mattilan roolista tuttu Hanna Kinnunen? Vieläkö jollain radiokanavalla juontaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764