Mitä sitten, kun ei enää jaksa, kun nuori ei tottele? Unet jäävät liian vähäisiksi vanhemmilla. Olen kyllästynyt tällaiseen elämään. Olisin jo ansainnut vähän omaakin elämää.
Miten ihmiset jaksaa nuoren tottelemattomuutta ja valvomista?
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Monet eivät piittaakaan vaan panostavat itseensä ja viisveisaavat nuoresta.
Ei se kausi onneksi kauaa kestä. Sanot nuorelle miten asia on ja perustelet, valitkoon ite kuinka toimii. Jos mokaa, ottakoot vastuun teostaan ja siitä ettei uskonut neuvoa, mitä siitä itsees syyttelisit. Toki nuorelleen hyvää haluaa mutta jos ei usko, minkä sille voi. Olkoot sitten kehittymättömyyttään tottelematta ja oppikoon kantapään kautta. Itsepä siitä eniten kärsii. Sitäpaitsi vanhemman auktoriteettia on murennettu jo yhteiskunnan toimesta niin paljon että vaikea on vanhemman toimia niin (nuoren itsensä parhaaksi) ettei nuori nenille hyppisi, valitettavasti. Tsemppiä!- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018529d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764