Sen verkkosivujen mukaan 30.9.2023 pitäisi erottaa hallituksenjäsen, yksi viidestä jäljellä olevasta, "kevätkokouksessa". Kaksi erosi toukokuussa jo itse.
27G
Mikä rähäkkä taas Suomen Radioamatööriliitossa
Anonyymi-ap
7
381
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin riitaisaa porukkaa tuntuu olevan nuo radioihmiset
- Anonyymi
En tiedä yhtääns en tarkemmin. Sori siittä.
- Anonyymi
sral myös vasikoi erilaisista asioista, tietämättä mistä puhuu, tämä aktivoi paikallisen ohjelmatoimistonkin tositoimiin
- Anonyymi
Radioamatöörien Bahmut. Jos bandilla kuulemani pitäisi paikkansa, niin onhan tuo 64 egeekö se nyt oli sarjalipusta koko vuoden näytöksiin huokea hinta. Nettomaksajana totean ettei ole ainut radioamatöörien pyörittämä teatteri johon kannattaa pitää etäisyyttä.
- Anonyymi
Mitäpä tuota ihmettelemään, normaalia toimintaa Sralissa.
- Anonyymi
Joko rauhottunu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764