sen ajan kun oon pelannu haukoissa kiinostukseni kehittyä koko lajissa on vaan hiipunut. joukkuehenki on hirveetä paskaa ja ellet pidä turpaaskii ni sulle kuittaillaan melkeepä kaikesta mitä sanot.
oon kuullu liian monesti ku joukkuelaisen selän takana jauhetaan paskaa. ei valmennustakaan hirveesti näytä kiinnostavan vaikka ihan varmasti huomaavat ja kuulevat haukkumista. useita pelaajia myös haukutaan taitotason tai ihan vaan henkilökohtaisten asioitten takia.
ja tietenkään joukkueessa nuoremmat eivät saa tehdä virheitä, ei edes treeneissä tai tulee paskaa niskaan.
vituttaa tulla 30min per suunta jäähallille jossa joukkuehenki löyhkää paskalle ja suurimman osan ajasta joutuu olemaan hiljaa, kun jääkiekon pitäisi olla pelaamisen lisäksi kavereitten kanssa ajanviettoa, jota täällä ei kyllä tehdä.
kjt haukat on mielestäni säkki junnuseura
Anonyymi-ap
3
941
Vastaukset
- Anonyymi
U18?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18034333L
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kjt mafia ei kuuntele vanhempia. Hintoja nostetaan ja pakotetaan ajamaan ympäri keski-uusimaata. Vaikka kukaan ei olisi tietystä paikasta kotoisin. Vai että sellainen lähihalli ajatellu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784