Olen yllättynyt oikeastaan tästä. Tekopyhä on vahva oletus. Nähty omin silmin.
Helluntailaiset vihaa ukrainalaisia miksi
12
671
Vastaukset
- Anonyymi
Hellarithan on Venäjä myönteisiä. Suurin osa Turtiaisen tekopyhää joukkoa.
- Anonyymi
Mutta venäläismyönteisyyshän on itse paholaisen kanssa rakastelua! Katokaa mitä venäläiset tekee ukrainassa! Helluntailaiset selittäkää tämä asia! Olen järkyttynyt!
- Anonyymi
Helluntailaiset vihaavat kaikkia muita paitsi helluntailaisia.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Miten niin vihaa ukrainalaisia ?
- Anonyymi
Nyt on menny lessut ja hellut sekasin. Lessut hyväksikäyttää lapsia niin siinä ovat pirun asialla he.
- Anonyymi
vihervasemmistokepu vihaa Suomalaisia ja maaseutua.
- Anonyymi
Otahan lääkkeet ja opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Aika harmillista puhetta. Ei tarvi alkaa leimaamaan koko porukkaa, jos olet yhteen ihmiseen tyytymätön. Ei muuta kun Jeesuksen armoistuimen eteen parannusta tekemään te molemmat. Armo riittää.
- Anonyymi
On kyllä totuus. Sen verran teikäläisiä tullut tuntemaan.
- Anonyymi
Aika harmillista puhetta mutta satun tuntemaan monta ja ei voida kyllä puhua yksittäistapauksesta no tietty jokainenhan on yksikkö,miten sen nyt ottaa. Monta eri yksikköä kuitenkin. Alajärven kirous on hellut ja lestat joka on harmi seutukunnan kehitystä siis tervettä kehitystä ajatellen joka on nyt hyvin laskusuhdanteista. Muka järviseudun keskus, voisi olla mutta..
- Anonyymi
Ruotsissa asiakas kuoli kastealtaaseen kun sai tärskyn saarnaajan mikrofonista.
Näin Jumala ilmaisi, että helluntailaisuus on harhaoppi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712