Mitenkä vorsalaiset suhtautuu rokotuksiin tänä päivänä?Onko heränneitä vai harmaata massaa?
Osa kuulemma palvoo jo tekoälyä ja perustaa elämänfilosiansa tekoälyn vastausten mukaan, onko asiat näin heikoilla kantimilla vorsasa?
Kaveripiirissä metsästetään ja harrastetaan miehisiä hommia kuten viinanjuontia ja kortinpeluuta ja nussuttelua.
Toista on nämä baareissa notkuvat elämäntapatyöttömät betonikuutiosta jotka esittävät olevansa fiksua, mutta työura + oma kämppä kertoo totuuden.
Parta ajamatta, pipo päässä sisätiloissa esiinnytään kuin mitkäkin edisonit mutta meriitit puuttuvat.
Rokotetut vorsalaiset
6
345
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki rokotukset otettu, ite, isovanhemmat ja aikuiset lapset.
Meillä ja isovanhemmilla ei ole ollut mitään nuhaa, flunssaa tai influenssaa yli 30 vuoteen.
Taidetaan olla niin vahvoja että rokotteetkaan ei ole meitä sairaaksi tehneet.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18040705R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yhtäkään koronarokotetta en ole ottanut. En ole sairastunut. En luota tekoälyyn. En notku kapakoissa. En nauti alkoholipitoisia juomia. En harrasta seksuaalisia suhteita. En käy töissä. En juo kahvia. Olen olemassa. Oleminen on parasta elämässä.
- Anonyymi
Mulla on tuttavia, jotka ovat sairastelleet rokotuksen jälkeen.Kaikilla melkein samat sairaudet. Ennen ei mitään.Meidän porukka ei ottanut ketään rokotetta eikä käytetty nenäsuojaa.Ollaan terveinä pysyneet. Koko homma ihmisten pelottelua
- Anonyymi
Minä otin 4 rokotusta muistaakseni. Kolme ekaa Forssassa ja viimeisen Helsingissä, olisiko 1v6kk sitten. Enpä ole sairastellut kulkutauteja. Napatyräleikkauksessa kävin alkuvuodesta Espoossa. Ikää on yli 60v.
- Anonyymi
sundellin ville kyselee tosissaan AI:lta vastauksia elämän suuriin kysymyksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764