Kohtele lähimmäistäsi niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan ja lue raamattua.
Älä käytä alkoholia äläkä tupakoi vaan hae mielenrauhaa luonnossa samoilemalla ja tarkkaile luonnon värikkyyttä ja seesteisyyttä.
Pyhitä elämäsi tekemällä pelkästään hyvää!!!
7
499
Vastaukset
- Anonyymi
lapsuudestasi asti pääsi sisään painettua roskaa! Katso, kuinka paha menestyy, valehtelija on ihannoitu ja väärintekijä saa mitalit rintaansa!
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Näinhän se on, tekemällä hyvää, saat myös itse hyvää.
Perisatakuntalainen entisaikojen vittumaisuus ja muiden kadehtiminen on jo menneen talven lumia.- Anonyymi
Ikävä vaan väliin on pakko olla vittumainen.
- Anonyymi
vedä käteen
- Anonyymi
Eihän siinä ehdi luontoa ihailla kun pitää jakaa nettiin kuvia itsestään, nykyisin ihmiset rakastavat omaan takapuoltansakin enemmän kuin lähimmäisiään ja jakavat nettiin kuvia ihailemastaan rakkaasta perseestään.
- Anonyymi
Antakaa rahanne heti Netanjahulle! Sen pitää saada murhata palestiinalaikansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774