Löytyisi kohtuuhinnalla hakpakaupoista. Onkohan noista mihinkään. Nastat ovat ainakin aika sivussa.
Black ice - nastarenkaista kokemusta
9
1596
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon eri malleja näyttää olevan. Ei valitettavasti kokemuksia tuotteista.
https://blackicetires.fi/- Anonyymi
https://www.kuralappa.fi/tuotetestit/black-ice-400-kotimaisen-suunnittelutyon-tuloksena-syntynyt-nastarengas/ lukekaa niin tiedätte.
- Anonyymi
Kokeile ja katso minkämoiselta kumi tuntuu. Muovin oloisen voi jättää ostamatta. Kyseisestä nastarenkaasta ei ole mullakaan kokemusta.
- Anonyymi
Jos nastat nitkuttelemalla irtoavat tai heiluvat niin ei varmaan kauaa tarvitse ajella kun on kesärenkaat hankittuna.
- Anonyymi
Kävin hypistelemässä noita kaupassa. Kumi tuntuu aika nahkealta, luulisi että pitoa löytyy. Nastatkaan ei pelkät koristeet sivulla ole, kuten myyntikuvien perusteella voisi kuvitella. Luulisin että paineita laskemalla osuvat hyvin tienpintaan ja paineita nostamalla löytyisi lisää rullaavuutta.
32,95€/kpl oli hinta 100 nastaisella. 200 nastainen taas on jo eri rengaskuviolla ja kalliimpi.
Vielä jätin kauppaan.- Anonyymi
Minulla oli joskus talvikengät joissa pohja oli huoneenlämmössä pehmeähkö ja nahkea mutta pakkasella ja lumessa kovettui vaarallisen liukkaaksi koppuraksi. Valmistusmaa Italia.
- Anonyymi
Tämä taitaa olla hyvä rengas kun ei kellään ole valittamista.
- Anonyymi
Paha valittaa, kun ei ole mitään kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722