Hei,
ostin Toyotan peitevärisetin kiveniskuihin.
Liikkeessä tietenkin myytiin autoni metallivärinen setti.
Ikävä kyllä, kun paikkasin kiveniskuja, peiteväri ei kyllä muistuta oman autoni väriä, vaan on tummenpi!
Ennen kuin valitan liikkeeseen setistä, haluaisin vaan tietää, oletteko te muut, jotka olette paikanneet autoanne, havainneet ettei peitesetin väri ole aivan sama?
Paljonko kiveniskujen paikkaaminen (1-2) yleensä maksaa liikkeessä?
Kysymys Toyotan peitavärisetistä
5
1427
Vastaukset
- n.n.
"Ikävä kyllä, kun paikkasin kiveniskuja, peiteväri ei kyllä muistuta oman autoni väriä, vaan on tummenpi! Ennen kuin valitan liikkeeseen setistä,......"
ROFL !
Väri haalistuu aikaa myöten, joten miäköhän tapahtuu kun ostaa paikkaväriä värikoodin perusteella ........- Minä
koska pointtisi oli väärä!
Autoni on 1kk vanha, joten ei väri siitä ole mihinkään voinut vielä haalistua. Sitapaitsi, jos auto olisikin vaikka 2v vanha, eikö mielestäsi peitesettiä pitäisi ostaa auton oman värikoodin perusteella?!
Haloo? Tällä palstalla kyllä tuntuu olevan tosi besserwissereitä... Minä kirjoitti:
koska pointtisi oli väärä!
Autoni on 1kk vanha, joten ei väri siitä ole mihinkään voinut vielä haalistua. Sitapaitsi, jos auto olisikin vaikka 2v vanha, eikö mielestäsi peitesettiä pitäisi ostaa auton oman värikoodin perusteella?!
Haloo? Tällä palstalla kyllä tuntuu olevan tosi besserwissereitä...ovat siitä hankalia, ettei paikkamaalaus tahdo onnistua mitenkään. "Metalli"hiukkaset eivät välttämättä halua asettua samoin päin ja samalla tavalla kuin tehtaalla ruiskutettuna. Pitäisi olla identtiset ulosuhteet ja laitteet, mutta niitähän ei ole.
- Minä
sitroen kirjoitti:
ovat siitä hankalia, ettei paikkamaalaus tahdo onnistua mitenkään. "Metalli"hiukkaset eivät välttämättä halua asettua samoin päin ja samalla tavalla kuin tehtaalla ruiskutettuna. Pitäisi olla identtiset ulosuhteet ja laitteet, mutta niitähän ei ole.
Joo, kiitos vastauksesta. Ymmärrän tietenkin, että ei siitä paikasta tule ihan samannäköistä kuin itse tehtaalla ruiskutetusta maalista.
Se vaan kummastuttaa, miten väri voi olla noin tummempaa kuin itse auton väri.
No, halusin lähinnä kysellä täällä, ennen kuin soitan autoliikkeeseen, onko mulle myyty väärä väri.
- Corrollisti
No jos tarkoitat kiveniskuihin myytäviä pieniä peitevärisettejä (ne pensselipullot ja kynät), niin kyllä ainakin omassani väri vastaa samaa, vaikka auto on 16 vuotta vanha... Ei se väri mihinkään ole haalistunut, kun on säännöllisesti pesty käsin ja vahattu n kertaa vuodessa... Säilytys poissa auringosta jos mahdollista jne. Totta kai pientä eroa on varmasti (jonka näkisi jos maalaisi jotain suuria pintoja uudella maalilla), mutta ei sitä nyt pienistä pisamista erota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272266Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1252173
- 1272113
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411633- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137