Kysymys Toyotan peitavärisetistä

Minä

Hei,

ostin Toyotan peitevärisetin kiveniskuihin.
Liikkeessä tietenkin myytiin autoni metallivärinen setti.

Ikävä kyllä, kun paikkasin kiveniskuja, peiteväri ei kyllä muistuta oman autoni väriä, vaan on tummenpi!

Ennen kuin valitan liikkeeseen setistä, haluaisin vaan tietää, oletteko te muut, jotka olette paikanneet autoanne, havainneet ettei peitesetin väri ole aivan sama?

Paljonko kiveniskujen paikkaaminen (1-2) yleensä maksaa liikkeessä?

5

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.n.

"Ikävä kyllä, kun paikkasin kiveniskuja, peiteväri ei kyllä muistuta oman autoni väriä, vaan on tummenpi! Ennen kuin valitan liikkeeseen setistä,......"

ROFL !

Väri haalistuu aikaa myöten, joten miäköhän tapahtuu kun ostaa paikkaväriä värikoodin perusteella ........

• Minä

koska pointtisi oli väärä!

Autoni on 1kk vanha, joten ei väri siitä ole mihinkään voinut vielä haalistua. Sitapaitsi, jos auto olisikin vaikka 2v vanha, eikö mielestäsi peitesettiä pitäisi ostaa auton oman värikoodin perusteella?!

Haloo? Tällä palstalla kyllä tuntuu olevan tosi besserwissereitä...

• Minä kirjoitti:

koska pointtisi oli väärä!

Autoni on 1kk vanha, joten ei väri siitä ole mihinkään voinut vielä haalistua. Sitapaitsi, jos auto olisikin vaikka 2v vanha, eikö mielestäsi peitesettiä pitäisi ostaa auton oman värikoodin perusteella?!

Haloo? Tällä palstalla kyllä tuntuu olevan tosi besserwissereitä...

ovat siitä hankalia, ettei paikkamaalaus tahdo onnistua mitenkään. "Metalli"hiukkaset eivät välttämättä halua asettua samoin päin ja samalla tavalla kuin tehtaalla ruiskutettuna. Pitäisi olla identtiset ulosuhteet ja laitteet, mutta niitähän ei ole.

• Minä
        sitroen kirjoitti:

ovat siitä hankalia, ettei paikkamaalaus tahdo onnistua mitenkään. "Metalli"hiukkaset eivät välttämättä halua asettua samoin päin ja samalla tavalla kuin tehtaalla ruiskutettuna. Pitäisi olla identtiset ulosuhteet ja laitteet, mutta niitähän ei ole.

Joo, kiitos vastauksesta. Ymmärrän tietenkin, että ei siitä paikasta tule ihan samannäköistä kuin itse tehtaalla ruiskutetusta maalista.

Se vaan kummastuttaa, miten väri voi olla noin tummempaa kuin itse auton väri.

No, halusin lähinnä kysellä täällä, ennen kuin soitan autoliikkeeseen, onko mulle myyty väärä väri.

• Corrollisti

No jos tarkoitat kiveniskuihin myytäviä pieniä peitevärisettejä (ne pensselipullot ja kynät), niin kyllä ainakin omassani väri vastaa samaa, vaikka auto on 16 vuotta vanha... Ei se väri mihinkään ole haalistunut, kun on säännöllisesti pesty käsin ja vahattu n kertaa vuodessa... Säilytys poissa auringosta jos mahdollista jne. Totta kai pientä eroa on varmasti (jonka näkisi jos maalaisi jotain suuria pintoja uudella maalilla), mutta ei sitä nyt pienistä pisamista erota...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe