Tuossa jokin aika sattumalta törmäsin tähän bändiin ja hommasin heidän ensimmäisen levyn(Lovelorn). Tämä levy oli ihan jees ja kurkkasin bändin kotisivuille jossa ilmoitettiin uuden levyn tulosta.
No, etsin senkin käsiini koska tuo Lovelorn oli
ihan jees musiikkia.
Vinland saga tuntuu jotenkin rauhallisemmalta levyltä, mutta helmiäkin joukossa on. Kuten Elegy, mourning tree, twilight sun ja farewell broud men.
Ehkä bändi vielä etsii sitä omaa juttuaan, mutta saumoja kyllä mielestäni on menestymiseen
Leave's eyes-Vinland saga
4
694
Vastaukset
- liv fan
...tolla uudella levyllä? Lovelorn meni sen takia mulla myyntiin:(
- sak
Parilla biisillä vähän öräistään, mutta ei niin paljon että sen luulisi häiritsevän.
- selene-87
tuota levyä jostakin nettikaupasta, Suomalaisesta mieluiten?
Olisi ihan kiva hankkia tämä uusin, kun itsekin tuohon Lovelorniin ihastuin, mutta kun tänne pikkukylän levykauppaan tulevat vaan ne pintaliito artistien/bändien levyt. - örrimöykyn serkun sukulainen
just kuulin sattumalta tän bändin biisin nimeltä: for amelie, ja se oli kyllä aika laatumusaa :D että vois kyllä kuunnella enemmänkin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959