Takaan että on parempi olla.
Vinkki: Poista elämästäsi negatiiviset asiat
4
414
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii paremmin kuin sata jänistä!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071923n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En ole vielä niin pitkällä että alkaisin niitä listimään. Käytäntö myös huolettaa minua eli se todennököisesti on liian vaikeaa toteuttaa.
- Anonyymi
Tässä ketjun aloituksen vinkissä on monta ongelmaa.
- En usko että kukaan pitää negatiivia asioita tarkoituksella elämässään. Monella on syöpä eikä ne oikein vain voi poistaa sitä, eihän?
- "Negatiivisen" asian määrittely on hankalaa. Esim. toi emojitrolli on varsin optimistisen oloinen viesti, mutta siitä on hiukan harmia, kun sitä tulee niin runsaasti joka paikkaan :)
- Omaan elämääni en saanut mitään tästä annetusta vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725