IHAN PELKKÄÄ POTASKAA .Kun katselee katukuvaa, siellä entistä enemmän HUONOSSA KUNNOSSA, juoneita, huumeissa ja vielä todella nuoria.
HALOO!! näiden lapsien ja nuorten vanhemmat,
ettekö te NÄE , VÄLITÄ JA HUOMAA vai oletteko samoin huonossa jamassa.
Pohjanlinnan nurkilla poltetaan tupakkaa påivittäin , eikä kukaan kiellä kun ei näy kukaan koskaan katsomassa NÄIDEN KULLANNUPPUJEN PERÄÄN.
Suomessa muka juopottelu vähentynyt entäs huumeet, ja nuuska sekä sähkötupakka
7
510
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla murheet
- Anonyymi
OLEN SAMAA MIELTÄ..
NS.VIISAAT JAUHAA PAS..
. NUORILTA PITÄS KIELTÄÄ SOVELLUKSET ..KÄNNYKKÄ JOSSA ON VAIN TEKSTIVIESTI JA PUHELU MAHD.. ALLE 15V. VANHEMMAT EI TIEDÄ MISSÄ LAPSET SÄTTÄILEE..JA SITTEN NE AHDISTUU!!! NE ON NETISSÄ PALJON VIISAAMPIA KUIN VANHEMMAT LAKI VAAN PITÄS TEHDÄ..!!!!- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
On sulla isot ongelmat
- Anonyymi
SUOMESSA KUOLEE ENNÄTYSMÄÄRÄ HUUMEISIIN IHMISIÄ
Sen lisäksi narkomaaneja entistä enemmän , kouluissa opiskelijat huumeissa
piikittävät vessoissa ja vetävät kokaa
palljon tarinoita joissa selviytyneet kertovat lkun kerran kokeilivat kokaa ja siitä lähtee, kaikki mömmöt kokeillaan ja aineita käytetään,
Myydään ja rahaa ja tavaraa varastetaan näiden aineiden saamiseksi.ei yhtään omatunto soimaa kun niin valtava tarve saada aina vaan useammin ja vahvempana
Silti puhutaan että pitäisi vapauttaa kokan käyttö,
SUOMESSA JÄTEVESIEN TUTKIMUKSISSA KOKO AJAN ENEMMÄN JÄÄNTEITÄ HUUMEISTA- Anonyymi
Onko pakko käyttää huumeita??? Jos joku juokin itsensä hengiltä niin oma vika
- Anonyymi
Alkoholin kulutus tippuu ja huumeiden käyttö nousee.Thl ja vihreät ovat ainakin innoissaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717