Tänään oli corolla farmari liikenteen jakajan päällä.oli amppari. Poliisit.palokunta...
Kolari pappilansuoralla
11
893
Vastaukset
- Anonyymi
Teslalla noin ei voi edes käydä!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18092076z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tesla jos saisi tuollaisen kolhun, niin lunastukseen joutuisi koko kärry, kun korjaaminen on niin kallista.
- Anonyymi
Miten helvetissä nuo vanhat paapparaiset onnistuukin törmäilemään noilla autoillaan jopa suoralla tiellä? Ihan sula ja suora tie niin miten helvetissä sinä ajat siinä liikenteenjakajaan?
- Anonyymi
Oliko metsuri?
- Anonyymi
Tesla olisi osannut itse väistää, ei tollainen ole Teslalla edes mahdollista.
- Anonyymi
Sori karkas näpeistä auto
- Anonyymi
Vauhti hirmu
- Anonyymi
Missä lienee lähinnä Nurmesta asiansa osaava automaalari, siis joka tekee myös eikä selittele, Nurmeksesta löytyy kyllä selittelijöitä, mutta kun oikeesti tarttis tehä.......
- Anonyymi
Partisen Ismo tekee hyvän työn. Jos työn laatu kelpaa jenkkionjeesmiehille niin luulisi kelpaavan Nurmeksen tojotatonokeillekin. Ongelmana taitaa vaan olla että näille karvahattupäisille tojotatonokeille pitäisi tehdä kaikki ilman. Euronkin otat niin on liian kallista ja pitää juosta suomi24 palstalle valittamaan.
- Anonyymi
Tokkopa niin ilmankaan, vaan että kun pitäis tehdä...............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709