Olen tyhmänä miettinyt, miksi ravintolaruokien hinnat kallistuu aina juhlapäiviksi. Halutaanko karsia yli kaksinkertaisella hinnoittelulla väkeä vähemmäksi, että riittää tarjoilijoita.
Isänpäivä lähestyy
6
410
Vastaukset
- Anonyymi
Nurmeksessa nyt ei pahemmin ravintoloita ole, idolla pizzat lienee sama hinta?
- Anonyymi
Suosittu Hyvärilän Kartanohotelli ja Bomban hotelliravintola on sieltä Nurmeksen suurimmasta päästä ja muutama pienempi, että hyviä ruokailupaikkoja riittää.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18093429n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Halutaan pitää vihervasemmisto poissa ihmisten ilmoilta.
- Anonyymi
Juhlapyhinä ja viikonloppuisin työntekijät on paljon kalliimpia koska heille pitää maksaa jopa tupla palkka ja heitä tarvitaan yleensä jopa enemmän kuin perus arki lounaan valmistamiseen. Juhalounailla on yleensä myös tarjolla paljon enemmän vaihtoehtoja ja sellaisiakin aineksia jotka ovat huomattavasti jotain perustarvikkeita kalliimpia. Jos kuvittelet että yrittäjä vaan vetää isot massit taskuun ja nauraa matkalla pankkiin niin eipä noista juhlalounaista juuri normi lounasta enempää käteen jäädä.
- Anonyymi
Lidl ei nosta hinta! Se olla hyva kaupa! Me tarvitan lidl nurmeksen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712