Minulla menossa siis jo toinen leijona. Ensimmäinen kesti hyvin sen puoli miljoonaa kilometriä, mutta tämä jälkimmäinen on jo 17 vuotta vanha, enkä ole ehtinyt ajamaan sillä kuin 470.000km.
Olen ostanut molemmat pesoset vähän käytettyinä ja alle satkun ajettuina varsin edullisina autoina. Olen lähtenyt siitä, että en ala taistelemaan vikojen kanssa. Jos autoon alkaa tulla ylimääräistä vikaantumista tai jotain kallista ongelmaa, niin poistoon vaan.
Noin yleisesti ottaen olen tykästtynyt ranskiksen laatuun ja lujuuteen, varsinkin verrattuna esim. saksalaisiin merkkeihin tai Toyotaan.
Mahtaako pösö kestää puolta miljoonaa kilometriä?
Anonyymi-ap
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeoteissa on oikeastaan vain yksi vika. Ja se on huoltopalveluiden kirjavuus ja hankala saatavuus useimmilla paikkakunnilla.
Siitäkin huolimatta seuraava autoni on Peugeot.- Anonyymi
Mulla oli yksi 307 eikä toista Pösöä tule vaikka tykkäänkin nyky-Pösöjen mittariston sijoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784