Haluaisin kaahata hyvällä simulaatio/arcade-pelillä. Olen harkinnut Forza Motorsportia. Kuitenkaan minulla ei ole kiinteää nettiä, joten en ole kiinnostunut uusimmista versioista, jotka edellyttävät nettiyhteyttä myös yksin pelattaessa. Osaako kukaan sanoa, mikä on pelin uusin versio, joita voi pelata ilman rekisteröintiä ja nettiä?
Forza Motorsportia ilman nettiä
Anonyymi-ap
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se nyt voi pakollista liveä vaatia ?
Sehän on vain lisähupia mutta kai noissa nyt sentään se yksinpelikin kaikissa on. - Anonyymi
En tunne asiaa tarkemmin, mutta olen lukenut, että uusimmat versiot konsolipeleistä, kuten Forza, edellyttävät yhteyttä peliyhtiön palvelimelle, vaikka käyttäjä pelaisi vain yksinpeliä. Olenko saanut väärää tietoa?
- Anonyymi
https ://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/21425400262419-Forza-Motorsport-Offline-Play
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673