Olen 17v nuori mies. Poikuuteni vei 42v nainen. Hänen mies katsoi. Jatkossakin aina tavataan sen merkeissä. Onko muilla vastaavaa kokemusta.
Onko muilla kokemusta
14
500
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kumia. Ei tarvi pelätä tauteja, kun en ole ollut ennen kenenkään kanssa
- Anonyymi
Kuuluukohan tänne? Vai tapahtuiko Eurajoella?
- Anonyymi
Tapahtui Eurajoella.
- Anonyymi
Missäpäin eurajokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin eurajokea?
Uudehkolla omakotitaloalueella.
- Anonyymi
Satusi on väärällä aihealueella.
Yritäpä sivulla Iltasadut. - Anonyymi
Olet kateellinen.
- Anonyymi
Noi aika yleisiä nykyään. Esim. Nelikymppinen pariskunta etsii nuorta miestä tai parikymppinen pariskunta etsii 40-50v miestä.
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Esiaviollinen seksi on sielunvihollisesta. Älä sinä nuori mies mene tuollaisten naisten houkutuksiin mukaan ollenkaan. Hihittelevyt keskenään sitten vaan jölkeenpäin.
- Anonyymi
Ikäero kiihottaa
- Anonyymi
Ainakin mua
- Anonyymi
Eurajoen Daltonit?😜
- Anonyymi
Ja rahalla saa. Hjallis ruma 70v. Hänen nainen 35v. Sen naisen exäki oli joku 70v. Kuoli. Dannylla komeutta, kokoa ja karismaa. Hän saisi nuoren naisen, vaikkei olisi rikas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709