On aika hyvästellä....

NainenKirjoittaa

On aika kiittää kauniisti kaikkia teitä, joidenka kanssa olen täällä ajatuksia , tuntemuksia ja kokemuksia ollut jakamassa.

On aika luoda viimeinen silmäys tuohon pieneen nurkkapöytään täällä Kaffeessa, jossa niin monet kerrat istuin ja kirjoitin.

Silitän kädellä pöydän pinnan ja asetan siihen ruusun joka jälkeeni jää.

Niin monta tunnetta kohtasin, monet ilot...naurut ja itkut....

Niinkuin tulinkin kerran , niin myös lähden.Avaan oven ja kävelen ulos----hymyillen läpi kyynelien.

Huiskautan kättäni ....ehkä ...joskus palaan...ehkä en.

---kuvani on galleriassa vielä tänään ...huomenna pois......

Kiitos kaunis ja elämäntäyteistä kesää kaikille:-)

NainenKirjoitti siivillään syleillen

14

1552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maron

huomasin kirjoituksesi tuossa ja kauhistuin, mihin sinä lähdet???
      Ja minkä takia??
      Kirjoituksiasi on aina ollut ilo lukea, ne on syvällisiä ja todella korkeaa tasoa.
      Minä sain kenkää viiskymmpisistä "ilkeilyn" takia, vaikka alunperin vain puolustin itseäni. Mutta sinä olet aina ollut fiksu ja erilainen kirjoittaja, ja on todella sääli jos jäämme ilman sinun kirjoituksiasi.
      ÄLÄ NYT LÄHDE MINNEKÄÄN!!!!!!!!
      Ja jos kuitenkin menet, niin kaikkea hyvää sinun elämääsi toivon aivan vilpittömästi.
      Poikkea kuitenkin välillä täällä, tyhjä paikka pöydässä on juuri sinua varten:))))
      Hyvää kesää ja kauniita ilmoja - en sano hyvästi vaan näkemiin :))

• ...kautta olemme oppineet sinut tuntemaan ja nyt vielä kuvagalleriasikin välityksellä. Tyylillesi ominaisesti oli kuvasi sommiteltu niin kuin tämä viestisikin. Kiitos menneistä hetkistä ja juttutuokioista sekä tervetuloa milloin tahansa takaisin, jos todella lähdössä olet. Kahvilassa on sinulle aina tuoli vapaana :))

Hyvää kesää ja kaikkea hyvää jatkossakin Sinulle virtuaalihalauksin!

• Judge

pidin kirjoituksistasi. Puhun sinulle kuin Judge.

• TR.maalariN

on vaikea sanoa mitään.
      On tilanteita joissa, toiselle mielellään suo sen, 'yhden viillon jalankatkaisun' ja toisinaan taas, on parempi nauraa ja sanoa, että älä höpsi.

Siksipä siis, voin vain sanoa:*Onnea valitsemallesi tielle* ja senkin, että kokemuksesta tiedän, että joskus kun on päivän pari maannut peiton alla... sitä maistuu kupponen kahvia, rennossa seurassa, paratiisillisen nautinnolliselta.

-tänne on onneksi helpompi palata, kuin on lähteä;))

• maron

kuvasi galleriasta UPEAA - valokuvaaja on tehnyt hyvää työtä, ja tuo kuva tuo sinut esiin juuri sellaisena persoonana kuin sinut kuvittelinkin. Kaunis salaperäinen nainen :))

• Angiina

Minulle tulee aina niin surullinen olo, kun joku ilmoittaa lähtevänsä. Koska käyn täällä siksi, että olen yksinäinen, jokainen lähtö on minulle henkilökohtainen menetys.

• maron

vaikka en ole yksinäinen, niin vietän kuitenkin osan aikaani täällä, kenen tahansa lähtö on aina surullinen juttu. Mutta hyvien kirjoittajien lähtö on aina menetys koko palstalle:((
        Tämä palsta on kuin turvasatama, niin no ainakin meikäläiselle. Tosi kiva porukka eikä riitoja, se on kuin hermolepoa - kiitos kaikille.

• n52

vaan tapaamisiin.
      En ehtinyt vaihtaa kanssasi monia viestejä,mutta jo ne sinun ensimmäiset tekstisi kertoivat minulle sinulla olevan kaunis sielu.Muistan hyvin sen ensimmäisen kerran kun uskaltauduin joukkoonne.
      Sinun aloitukseesi laitoin myös sen ensimmäisen oman kommenttini.
      Toivon sydämestäni sinulle kaikkea hyvää ja upeaa kesää.
      Jään kuitenkin toiveekkaana odottamaan jospa välillä kävisit edes moikkaamassa meitä.

• taikanainen

halauksin, näkemiin. En sano hyvästi, koska uskon ja toivon että näemme sinut jälleen joukossamme kun aika on. Olet ollut onnellisen oloinen viime päivät, toivottavasti tämä lähtösi liittyy siihen.

Kaikesta kiittäen, sinulla on ollut upeita kirjoituksia, ja monet ratkiriemukkaatkin hetket olen kanssasi saanut viettää täällä. Muistan myös Pikkaraista kaiholla :)) Niin ja mallitoimiston Mamia, ne misterkaffeekisat, mikä uskomaton suoritus sinulta vetää se sekamelska läpi... vaikka se menikin lopulta vallan ämmätappeluksi Vilimalla ja Mamilla, mutta rakkaudesta se hevonenkin potkii. Ihan tulee tippa linssiin ja naurattaa yhtaikaa, kun muistelee niitä hetkiä.

Mitä parhainta kesää Sinulle toivottaen, jälleennäkemistä odottaen, taikis.

• Yksi ja toinen kesän tullessa katoaa palstalta. Palatakseen entistä elinvoimaisena syksyllä takaisin. Toivon mukaan sinäkin.

Muista, tulen pitämään nimenhuudon kesän jälkeen.

Luvattomasta poissa olosta ja palstalle palaamisesta on säädetty rangaistus. Rangaistus ei ole mikä tahansa nuhtelu, vaan myöhästynyt joutuu kirjoittamaan eroottisen novellin, jonka pitää löyhästi liityä omiin kokemuksiin.

Tämä on se syy, miksei kukaan ole jättänyt palaamatta.:)

Hyvää kesää nyt kuitenkin:)

• manchester

..hyvistä lukuhetkistä. Milläs sua tässä pidättelis kun ketju on kerran poikki..:)

Vietä mukavaa kesää, soon moi! Snif. :)

• lukijasi

Eron hetki on kaunis....*laulaa*
      Onnellisen kepeitä askeleita tiellesi...

KIITOS!
      Näkemiin..
      Paluutasi odottamaan jään....

• south-bound

You made reservations for two... didn't you?

• Elleni

Hymyillen :-)

Hymyile vaikka läpi Kyynelten (niiiisk:)

* hyvää kesää *
      * kaikesta selviää *
      * tai-sitten-ei *

Lämmin Kesäinen WirtuaaliHalaus :):)
      *moiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

*isohymy*

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe