Kukaan käynyt?
Olen mennyt useasti ohi enkä ole nähnyt ainuttakaan asiakasta. Käyn Systerissä jos jossain käyn.
Ravintola Mestari
Anonyymi-ap
6
1909
Vastaukset
- Anonyymi
Välttäkää
- Anonyymi
Välttäkää kaikkia ulkomaalaisten liiketoiminnan tukemista, taas saa lehdistä lukea mitä rikkauksia maahanmuutto suomeen tuo, ylitornio ja monet muut ..
Onhan meillä Eurassakin jo oma tapaus, ei vaan kirjoiteta , vaan ylistetään Euran eteen tehtyä työtä lehdissä vaan - Anonyymi
Samaa saissee eri paketissa.
- Anonyymi
Lapset käyttää sanaa saissee. Oletko 11 vai 12?
- Anonyymi
Tyhjää näyttää olevan, helpost menee raaka-aineet vanhaks, mut ei niit varmast pois heitetä.. vaik kuin olis saissee tai jottai semmost nuorisolaist höpötyst
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709