Moi.
Hieman olen seurannut pottukoiran seikkailuja / sekoiluja. Nyt olen löytänyt uuden Kick - striimaajan Karvalakkimiehen joka seikkailee asiallisesti komean rouvansa kanssa, Karvalakkinainen on upea daami.
On ilo katsella rauhallista elämää, ilman suurta draamaa ja kohellusta.
Karvalakkimies arvostaa daamiaan ja käyttäytyy asiallisesti.
Taitaa pottukoiran seuraajat siirtyä Karvalakki - dynastian pariin.
Karvalakkimies / Pottukoira
22
4808
Vastaukset
- Anonyymi
Elähän nyt kun pottaatti lähtöö Thaimaaseen, niin kontentit ovat kohillaan. No vitsi vitsi, eihän se tonttu uskalla kotikellarista mihinkään lähteä.
- Anonyymi
Ei lähde Thaimaaseen.
Thaimaahan voi lähteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähde Thaimaaseen.
Thaimaahan voi lähteä.Ja jos sieltä palaa takaisin,
palaa Thaimaasta,
ei Thaimaasesta. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18155183M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Elä tykkää kyttyrää vaan en seuraile minkäänlaista pottua enkä hattua. Jo pittää olla elämän melko köyhää jos noita vouhkia pittää vahdata.
- Anonyymi
Joo ei kiinnosta suomalaiset.
Tubessa hakuun cabin, alkaa löytyä järellistä katsottavaa. - Anonyymi
Pääskö karvis eilen astumaan potun?
- Anonyymi
Astui rappuset alas.
- Anonyymi
ihan sama juha runk kari se on.
- Anonyymi
Siellä ne poijaat nyt kahdestaa livettää, on menoa ja meininkiä.
- Anonyymi
Hakiko ne Katin talteen koeralta.
- Anonyymi
Ei kai siellä Kati ole ollut käymässä.
- Anonyymi
Haki ja missä lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haki ja missä lapset?
Johannalla, äitillään.
- Anonyymi
Tuo vaan #ituttaa kun feikkiä suurin osa, kaikki ne Potun kaatuilut ja vale sammumiset. Vähentynyt on seuraaminen ainakin mulla.
- Anonyymi
Ihanaa tuo miesten välinen rakkaus😘
- Anonyymi
Karvalakkimies itse täällä kirjoittelee!
- Anonyymi
Fhat
- Anonyymi
Uusi Stara on tulossa kovaa potun rinnalle ja ohi:) kunhan muistaa pitää jäitä hatussu;) vink
- Anonyymi
Karvalakkimies> Karmeeta paskaa? Kuka tyhmä tällaista katsoo
- Anonyymi
Karvalakki vaihdot poliittinen vaihto
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728