Olen 13v tyttö ja mietin että onko neitsyyden menettäminen viisasta nuorena. Olen miettinyt kyllä että haluisin mutta pelkään myös että se sattuu tai poika olisi liian raju tai nopea.
Kiitos jos vastaat.
Onko viisasta??
12
364
Vastaukset
- Anonyymi
Iske sellainen setämies joka osaa hommansa.
- Anonyymi
Mm ei kiitos vain
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18155429f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Alat mun kanssa seurustelemaan ei mennä liian nopeasti ja voisi tulla pitempiaikaisempikin suhde olen 14 vuotias poika
- Anonyymi
Ei tunneta ja onko toi " seurustelu" tai edes "sen" kokeileminen viisasta kun ei tunneta.??
- Anonyymi
Kannattaa tehdä sitä vasta sitten, kun se tuntuu oikealta.
- Anonyymi
No entä jos se tuntuu usein oikealta mutta
Kun ajattelee niin ei sittenkään ehkä. Huvita.
- Anonyymi
Oota niin kauan että se tuntuu oikeelta
- Anonyymi
No se on parempi niin sitten.
- Anonyymi
Ei oo viisasta.
- Anonyymi
En nyt oikeen oo kukaan neuvomaan, mutta. Anna mennä! Jos järkevästi haluat toimia, niin sun pitää luottaa siihen tyyppiin, käyttää ehkäsyä blaa blaa blaa... Itte oon ollu aina vähän kapinallinen ja menny +25% sääntöjen ulkopuolelle, ja oon täysin onnellinen joka sektorilla. Tärkeintä on että tunnet ittes ja teet nää päätökset itte, etkä anna jonku palstan vaikuttaa liikaa. Sun iässä (oletettavasti) olevat pojat on täysin kokemattomia tai ainaki itte ja kaikki mun kaverit oli. Hyvä että saatte ees mitään aikaseks vaikka rupeisitteki puuhaamaan. Myös voin sanoa että ekankerran akti kestää maks sen minuutin, tuskin edes sitä. Toki aina on olemassa poikkeuksia.
- Anonyymi
Tosta oli jotenkin apua. Mulle on aina hoettu tota samaa, että pojat kehittyy hitaammin jne. Tiedän sen ja kyllä itsekin olen kapinallinen joistakin asioista, mutta en tässä vaikka tuntuisi siltä. Sillä en halua tässä kohtaa rikkoa vanhempien kieltoa, vaikka kuinka mieli tekisi. Ja en anna tän palstan vaikuttaa. On ite sitä mieltä että olisin valmis... Mutta odotan silti että tuntuis varmemmalta. Ja tunnen itseni omasta mielestä, mutta tosi tilanteessa voisi olla eri. Kiitos viestistäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745