Olemme olleet yhdessä 14 vuotta, 2 lasta eikä olla naimisissa (mies ei koskaan saanut aikaiseksi pyytää eikä suostunut minun kosintaan). Käymme keskustelemassa pariterapiassa mutta mies vähättelee ongelmia eli se on yhtä tyhjän kanssa. Mies on ollut työtön vuosia, minä itse vakityössä. Paljon siis menty minun rahoillani koska toivonut että joskus asiat menisi toisin päin ja että kyllä tämä tästä tasoittuu. Lisäksi riitaa paljon juuri rahasta, kotihommia, lasten hoidosta.. koska teen kaiken yksin ja sanominen ei auta. Joskus saan armopulla -apua esim lasten kanssa..
Kumppanilla tosin "aikaa" olla päivät koneella ja jos sanon niin asiasta niin minulla on joku ongelma. Aina tuntuu olevan kaikki minun vika. Tuntuu että elämästä mennyt maku ja olen jo masentunut. En uskalla lähteä suhteesta lasten tähden.. ja olen antanut kaikkeni perheelle.. :(
Miten te toimisuhteen? Ajatuksia? Kohtalotovereita?
Olen siis yrittänyt kaiken..
Yksinäinen suhteessa, en uskalla erota
Anonyymi-ap
1
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764