Eikö? miksi ei? Tai vain huvi kierros mielenterveyden hoitoon kun tarktorilla on kivan rauhallista ajaa ja näkee korkealta eikä keliolosuhteet haittaa.
Eikö ? tarktorilla saa ajaa ruokakauppaan ja takasi jos on auto diesel tankissa?
8
420
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai saa ajaa, löpöllä ei saa ajaa.
- Anonyymi
Voi hyvää päivää näitä jahnukaisia. Mitä ihmettä tarkoittaa "jos on auto diesel tankissa"?
- Anonyymi
Se on sitä varastettua.
- Anonyymi
"Voi hyvää päivää näitä jahnukaisia. Mitä ihmettä tarkoittaa "jos on auto diesel tankissa"?"
vastaan sinulle jahnukainen ihan henkilökohtaisesti: auto diesel on verollista hieman eriväristä vihertävää diesel fossiilista polttoainetta jolla kaikki itseään kunnioittavat ihmiset ajaa koneillansa. Punertava on verollista sama ainetta jolla maksetaan sinunkin kunnalliset etuudet kela ja sossu tuet eli elätän sinua,hieman kunnioitust aelättäjääsi kohtaan eli vanha sanonta "älä pure ruokkivaa kättä" voi tulla nyt sinulle ajankohtaiseki ottaa tosissaan tai tulle kylmä ja nälkä sinulle ei minulle. Maksan veroni säntillisesti ja yhteisöä tukien.
- Anonyymi
Traktorilla saa ajaa myös polttoöljyllä kauppaan jos on maa tai metsätalouden harjoittaja
- Anonyymi
HETKINEN !! Minullahan on ly numero juuri metsäpuu myynnin tähden! Eli saan ajaa eväiden haku reissun ruokakauppaan ja takaisin verottomalla dieselille eli ei tarvitse olla "autodieseliä" !
- Anonyymi
Mene puheterapeutille! Nauta!
- Anonyymi
Korkki kiinni ja verhot samalla. Mee muitten juoruakkojen kanssa huutamaan abcille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709