Tuli mieleen, että vieläkö ne hopeisilla scanioilla ajavat pölliautoilijat harrastaa puun uittoa?
Puun uitto
5
325
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokeepas mikä oli "tammi" tukinuitossa?
- Anonyymi
Eikö kukkaa tiijä? Minulla semmonen arvelu että se on ollunna uittokoskissa ja/tai uittojoissa sellainen pato jonka avulla vein pintoo on nostettu..
Siitäkään johtuu kun sanotaan että kun viinoo ottaa niin alkaa ajatuskii tammeemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukkaa tiijä? Minulla semmonen arvelu että se on ollunna uittokoskissa ja/tai uittojoissa sellainen pato jonka avulla vein pintoo on nostettu..
Siitäkään johtuu kun sanotaan että kun viinoo ottaa niin alkaa ajatuskii tammeemaan.Asiat menevät "tammeen".
"Tammetuvat".
Puun uitossa on syntyä ruuhka eli "tammi".
Tammi on myös puulaji. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat menevät "tammeen".
"Tammetuvat".
Puun uitossa on syntyä ruuhka eli "tammi".
Tammi on myös puulaji."Tammeutuvat".
Samoin ajatus voi "tammeutua". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tammeutuvat".
Samoin ajatus voi "tammeutua".Tammikuussa varmaan kaikki tammiutuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745