Kaupunki rahoittaa tutkimusta 300 000 eurolla ja palkkaa FBI.n profiloijan tänne selvittämään tapausta.
Vuosi 2024 on omistettu Hilkka tutkimukselle
19
355
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ne asiat siitä sutviutuu.Hienoa
- Anonyymi
Tarkasta oireilusi syy! Vaikuttaa, kun lippalakkisi muovilippa hankaisi niskassasi viidettä nikamaa liikaa.
- Anonyymi
Kesäkuu on omistettu Hilkka-festareille. Hilkka tapauksen tutkijoita tulee ympäri maailman tänne ja lopuksi kohokohta: syyllinen murhaan, se oikea, julkaistaan. Ihan jo pöksyt kostuu ajatuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuu on omistettu Hilkka-festareille. Hilkka tapauksen tutkijoita tulee ympäri maailman tänne ja lopuksi kohokohta: syyllinen murhaan, se oikea, julkaistaan. Ihan jo pöksyt kostuu ajatuksesta.
Voisiko Alavuden nimen muuttaa Hilkkalaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko Alavuden nimen muuttaa Hilkkalaksi?
Kannatan ehdotusta ja kaikki tietää miksi Lapuan nimi vaihdetaan.
Tahvo, hyrre tai kissala. Äänestys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan ehdotusta ja kaikki tietää miksi Lapuan nimi vaihdetaan.
Tahvo, hyrre tai kissala. Äänestys.Mistään ei löydy karttaa tapahtumien kulusta? Näille paikoille voisi jokainen sitten järjestää festariohjelmaa.
- Anonyymi
Alavuden kuuluisin elokuva on Liian paksu perhoseksi.Tuleeko Hilkka avoin tapaus ohittamaan naapurikylä Niinimaan tekeleen.
- Anonyymi
Tuleeko Keskiselle Hilkka tuotteita? Paitoja, mukeja jne.
- Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Lääkkeitä ei tarvita.Vain tutkinnanjohtaja pitää valhtaa.Terv.Oikea Isäntä
- Anonyymi
Minä kuulin, että Alavuden hautausmaalle tuodaan olkipukki, joka lähtee itse liikkeelle ja pysähtyy todellisen murhaajan haudan luona. Olkipukilla on taivaan isän voima
- Anonyymi
Joo, tutkikaa Aspon ketjurasvaa ja amispuseroa!
- Anonyymi
Lisärahoituksen antaa Itikan läskiosaston ay-siipi
- Anonyymi
Eliot Nessa ja Superman tulevat myös apuun
- Anonyymi
Alavudella hellimisterapeutit, kuraattori, seksuaalipsykologit ja muu auttamisväki saa päivässä kaksi uutta Hilkka- keissistä apua tarvitsemaa. On jo 50 vuoden aikana 396 tapausta ehditty kirjata ja mitään apua ei voi antaa.
- Anonyymi
Isojoella oli Kyllikki-jutussa sama juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isojoella oli Kyllikki-jutussa sama juttu.
ja Ulvilassa Auerista
- Anonyymi
Mikä on tämä Hilkka juttu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774