Vuosi 2003 oli Suomi24 chatin kulta-aikaa. Silloin porukka oli värikästä ja juttu luisti, mutta nyt...uudet chattailijat ovat tiukkapipoisia valittajia ja harva vanhan ajan chattaaja täällä enää on, jos on, niin nekin pysyvät taustalla.
Vuosi 2003 - Suomi24 chatin parasta aikaa!
Forever 2003
13
1294
Vastaukset
- enää palaa
Niinpä...
Ihmiset haalistuneita,värittömiä,ehkä tää ajan henki,kireys ja kilpailu,mikä on jokapuolella,näkyy myös chateissa...väsymistä kaikkeen kenties......- P.B.P
Ehkä olette itse kyllästyneitä tähän? SE ON MITEN ASIANSA JÄRJESTÄÄ!!!
joo-o..aika pitkälti samaa mieltä kanssasi.
ehkä tuo profiilien tulo mukaan on muuttanut paljon chattailun luonnetta. Nopeasti arvioituna mennyt enemmän tuohon seuranhaku-linjalle kun profiileista näkyy mahdollisesti sukupuoli, ikä, paikkakunta, kuva yms.
Mene ja tiedä.
Suuntaa on kyllä muutettu, suunnan hyvyydestä/oikeellisuudesta voidaan olla montaa mieltä- nuin se varmaan on
voi ollakkin,että ne gallerian profiilit vähän pisti pakkaa uuskis.ihmiset niitä tutkii ja ehkä enämpi sitä seuranhakua sitten harrastaa.mutta eihän se välttämättä sitä tarkota,jos on sellasen profiilin tehny,että sillä seuraa ettis.monet on perreellisiä ihmisiä,ja muuten haluavat jutella chatissa kaikenmoista elämään kuuluvaa.musta ne profiilit pitäis lukasta ensin,mitä kukin ettii,turha kai semmottelle ihmisellle on reffejä ehdottaa,jonka profiilissa lukee vaikka näin;olen naimisissa ja täällä vaan juttelumielessä.
- Elleni
- 40 huoneessa vaihtuu porukka jatkuvasti
- Aika entinen on hyvä pohja uudelle - poopotin
Ihan samaa mieltä olen minäkin.
Tosin myös luokittelisin vuoden 2002 kuuluvan samaan hyvien sättivuosien joukkoon =)
Ehkä silloin "ennen vanhaan" porukka oli tietyllä tavalla valikoituneempaa ja sitä oli vähemmän. Oltiin todellakin liikkeellä enimmäkseen vain jutustelumielessä ja hauskaa oli.
Uusikin tulokas pääsi porukkaan mukaan helposti, naurua piisasi niin paljon, että niillä nauruilla elinikämme pitenee vieläkin =)
Seuranhakua ja vonkaamista ei juurikaan esiintynyt. Maltettiin jutella ja tutustua toisiin ihan kunnolla ennenkuin edes ajateltiin tapaamisia ja live-yhteyksiä.
Itse olen ns. vanhan ajan sättääjä ja nykyään todellakin vain taustalla - meno on niin toisenlaista, ettei enää tunnu samalta.
Profiilien tulo muutti sättäämistä todella paljon. Ennen sait luoda sen mielikuvasi ihan vapaasti ja toisen ihmisen persoonallisuus ja muut asiat paljastuivat jutustelun lomassa pikkuhiljaa. Nyt useimmilla on toisesta jo vahva ennakkokäsitys profiilin perusteella. Valitaan juttuseura kuvan perusteella jne. Minusta ei kovin hyvä muutos :/
Mutta ajat muuttuvat ja tähän on kai totuttava. Vaikka myönnän kaipaavani hersyviä huulenheittohetkiä ja virtuaalihassuttelua...
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!- Ex-chattaaja
Vuodet 2002-2003 olivat hienoa aikaa ja pääsi heti keskusteluun mukaan, vaikka olisi huoneessa ihan uusikin. Itsekin kiersin paljon huoneita ja aina sai juttuseuraa ja kivaa oli :) Mutta nyt chateissa on "sisäpiirijuttuja", eikä vieras chattaaja pääsekään keskusteluun helpolla mukaan. Ennen vain mentiin mukaan kirjoittamaan ruudulle tekstiä, mutta nyt heti mollataan "Kuka tuokin on?".
Kun chat uudistui, tasokin heikkeni. Chat on edellee n hyvä, mutta radikaalisti toisenlainen kuin ennen. En ihmettele, miksei moni enää tykkää olla täällä; liian suuri muutos tapahtui. Ja tästähän on tullut senssipalvelu pikkuhiljaa. Vaikka "vanhat ajat" alkoivat loppua jo vuoden 2003 loppupuolella ja seuraava vuosi 2004 olikin jo uutta aikaa; vanha chat veteli viimeisiään ja pian koko chat uudistui.
- ex-vakkari
Kyllä se näin on.Ei tarvittu seriffejä ja porukalla saatiin häiriköt pois.Yleiselläkin juttu luisti asiallisesti,oli muutakin kuin hehh heh joo joo-meininkiä ja ne pariutumiset tapahtui ihan hiljaa kaapeissa.Hyvin vähän oli vonkaajia ja seuraa haettiin "rivien välissä."Aika entinen ei palaa-valitettavasti... :]
- Elleni
Kaikkeen voi tehdä muutoksen
Ei kaikkea tarvi hyväksyä - sinunkin....
Elleni kirjoitti:
Kaikkeen voi tehdä muutoksen
Ei kaikkea tarvi hyväksyäälä menetä toivon rippeitä, elämä jatkuu, elämä on ....
- ,.,.,.,
Taitaa olla sisäpiiri juttuja noi vastaukset viestiisi...miks kaivaa mitään vanhaa esiin, kun se eletty elämä on mennyttä ja tulevasta ei ole tietoa, elä siis tätä nykyhetkeä niin hyvin kuin osaat ja sopeudu siihen. Samoin oli asiat silloin kun ne jotka oli uusia sättäilijöitä silloin 2003 sopeuduttava, samoin on asiat nyt.
Sopeudu tähän nykyhetkeen. - El&
Paras on vielä kokematta tulevaisuudessa sillä menneisyys on sitä varten että ymnmärretään tulevaisuutta joka metamorfoosissa muuttuu menneisyydeksi oppikaame siitä menneisyydestä tulevaisuutta varten paremman tulevaisuuden
toivossa ! Menneisyys on vain täysi frusraatiota ja tulevaisuus vailla minkäänlaisia puhdas synnitön ja vailla rasitteita !
LET´S TWIST AND CHAT ! :)- vistataan...
Hauskaa pitää olla,eihä tästä muute mittää tuu=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009