Amazing Grace on suosituin hengellinen laulu koskaan. Se on suomennettukin, mutta ei mielestäni kovin uskollisesti alkupräisille sanoille. Yritin väkertää omaa versiota autolla ajaessani. Meidän sanamme ovat pitkiä. Ei kaikkea voi saada mahtumaan käännökseen, vai osaatko sinä?
Amazing Grace (how sweet the sound),
That saved a wretch like me!
I once was lost, but now am found;
Was blind, but now I see.
Käännökseni:
Ihmeellinen armo autuas
jok' mun kurjan pelastit!
Olin eksynyt, sä löysit mun;
Olin sokea, nyt mä nään.
Kilpailu 'Amazing Grace' sanojen suomennoksesta
Anonyymi-ap
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Musiikki on kaikkein pahin manipulointiväline, karta sitä niinkuinn ruttoa, se hiipii salakavalasti mieleesi, sieluusi.
Musiikki on saatanan yksi voimakkain väline vaikuttaa. jopa "kristillinen" musiikki ei välttämättä ole kristillistä.
kuuntelin suomenkielisen version, mielestäni ylihengellistä hömppää joka vetoaa vain tunteisiin vailla mitään totuus pohjaa.
Jos kristitty kuuntelee tämmöistä niin arvaa kuka nauraa.. kyl se on saatana.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784