Onko nää kuskit saanut jostain arpajaisista ajokortin. On kyllä sellaista huopaamista näitten ajaminen keskustassa ja muutenkin Pieni auto ja tumma kaveri ratissa.
Wolt kuskit
10
535
Vastaukset
- Anonyymi
Että onko koko ajokorttiakaan, saman huomion olen havainnut.
- Anonyymi
Miks sä työtön ääliö haukut näitä? Kaverit sentään yrittää ja antaa verotuloja tälle konkurssikypsälle yhteiskunnalle. Tumma kaveri? Entä sitten?
- Anonyymi
Oikeuttaako se työnteko ajamaan miten sattuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten he sattuivat ajamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita miten sattuu ajajia näkee joka päivä ja enimmäkseen naama on valkoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita miten sattuu ajajia näkee joka päivä ja enimmäkseen naama on valkoinen.
Kyllä, mutta nyt oli kyse Wolt-kuskeista, jos et sattunut ymmärtämään lukemaasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta nyt oli kyse Wolt-kuskeista, jos et sattunut ymmärtämään lukemaasi :)
Eikö heitä saa verrata paikallisiin kuskeihin?
- Anonyymi
Jospa kuski väistelee kuoppia joita kaduilla on.
- Anonyymi
Samahan se on postilla, ajavat miten sattuu kunhan pääsevät nopeimmin laatikolle. Ei mitään liikennesääntöjä mielessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745