Jotta lapualla osataan pelata lätkää mutta täälä ei ?
Mistä tämä johtuu ?
8
431
Vastaukset
- Anonyymi
Koska sinne on ostettu pelaajia Vaasasta Seinäjoelta ja muualtakin Pohjanmaalta.
Apveenkin pitää ostaa jos meinaavat pärjätä alasarjoissa.Virkiä-Skiekko peleis on katsomot täynnä.Aina vähintään 600 Lapuallakin.- Anonyymi
Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ?Edaria ei saada kasaan ensi kaudeksi.
- Anonyymi
Pitää ensin ratkaista Hilkka keissi sitte opetellaan lätkää
- Anonyymi
Jokavuotinen Hilkkaturnaus Alavudelle.
Jäähalliin 10 euron lipou ja se sisältää Sydänmaan ns seuran tarjoamat makkarat ja kahvit.Tervetuloa. - Anonyymi
Skiekko Virkiä tänään Seinäjoella.
Kaikki Hilkan ja Paavon Auliksen tutut tervetuloa peliin.Tasapäät voittaa mutta sillä nyt mitään väliä kun otetaan kaljaa ja makkaraa - Anonyymi
Vähän arkoja nämä on täällä, kaukalossa tulee helposti kuuma ja vastustajat pelaa sillai tyhmästi ettei me juuri saada voittaa.
Iskän kanssa kun pelattiin kotipihassa niin siinä sai aina voittaa. - Anonyymi
Ennen oli kova joukkue.
Lingvisti.Isokangas.Asiala.Rämö.Tuokkola jne. Jne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774