Mistä tämä johtuu ?

Anonyymi-ap

Jotta lapualla osataan pelata lätkää mutta täälä ei ?

8

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska sinne on ostettu pelaajia Vaasasta Seinäjoelta ja muualtakin Pohjanmaalta.
      Apveenkin pitää ostaa jos meinaavat pärjätä alasarjoissa.Virkiä-Skiekko peleis on katsomot täynnä.Aina vähintään 600 Lapuallakin.

• Anonyymi

Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
        Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
        Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
        Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
        Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ?

Edaria ei saada kasaan ensi kaudeksi.

• Anonyymi

Pitää ensin ratkaista Hilkka keissi sitte opetellaan lätkää

• Anonyymi

Jokavuotinen Hilkkaturnaus Alavudelle.
      Jäähalliin 10 euron lipou ja se sisältää Sydänmaan ns seuran tarjoamat makkarat ja kahvit.Tervetuloa.

• Anonyymi

Skiekko Virkiä tänään Seinäjoella.
      Kaikki Hilkan ja Paavon Auliksen tutut tervetuloa peliin.Tasapäät voittaa mutta sillä nyt mitään väliä kun otetaan kaljaa ja makkaraa

• Anonyymi

Vähän arkoja nämä on täällä, kaukalossa tulee helposti kuuma ja vastustajat pelaa sillai tyhmästi ettei me juuri saada voittaa.
      Iskän kanssa kun pelattiin kotipihassa niin siinä sai aina voittaa.

• Anonyymi

Ennen oli kova joukkue.
      Lingvisti.Isokangas.Asiala.Rämö.Tuokkola jne. Jne

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31