Miksi siis harrastamme sitä?
Palstailu on turhaa ja tylsää
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Viikoloppuaamuisin on hitaita ja hiljaisia luppotunteja. Tylsyys ja pysähtyneisyys parantaa hyvinvointia?:)
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18273181
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kaipa sitä vain koko ajan odottaa, että joku tekee hurjan hauskan aloituksen, mitä on kiva lueskella tai jopa kommentoida itsekin.
Minä ainakin lueskelen joidenkin vakikirjoittajien keskinäistä sanailua ja nautin hyvästä huumorista. - Muuten yksin kotona tulee harvemmin naurettua ääneen ja sitä kaipaan parisuhteesta. Arjen komiikkaa ja yhdessä nauramista.- Anonyymi
Koska olemme tylsiä ja turhia
- Anonyymi
Ja se tekee myös meidän elämästä turhaa.
Koska muuten olis vielä tylsempää🤔
- Anonyymi
ehkä tästäkin paltasta on tullut yleis palsta, kun tise aihe vanhentuu,
Teen yleensä muuta samalla ja pidän palstaa taustalla auki. Nyt esim luen sellaista mangaa kuin Nozomanu Fushi No Boukensha.
Mummielestä oli kyl niiku vielä tylsempää, ku piti 65 miljoona vuotta vossiloituneena maata ihan hiljaa maassa, ennenku ne kaivo mut esiin ja nykyajan konsteilla sit laitto taas toimiin.
Ainakin noiden syntyvyyslukujen valossa, seksikin on tylsää ja turhaa. Silti jotkut sitä harrastaa. Ja siitä tulee pahoja tauteja. Tänne kirjoittamalla voi aina oppia jotain eikä se vie terveyttä.
Mitäh siis pitäisi harrastaa.
Tjaa, törkkäsin just sapuskat uuniin, aikaa 20 min. Ei syvempiä motiiveja 🙂
- Anonyymi
Miksi isäsi on Lesbo?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899