Miten voi olla, että joku höperö taksimies ei osaa käyttää pankkikorttikonetta, vaan asiakas joutuu ajattamaan lähimmälle automaatille ja maksamaan ajosta lähes kaksinkertaisen hinnan? Haistakaa vittu koko kaikki paikkakunnalle tulleet ahneet olevinaan yrittäjät!
Iisalmen taksit!
30
1054
Vastaukset
- Anonyymi
rekisterinum
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18285337
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Auton rekisteri numeron osalta numero on 600, kirjaimet eivät nyt jääneet muistiin.
- Anonyymi
Oliko mittari päällä?
- Anonyymi
Halusi varmaankin saada maksun pimeästi, eli puhtaana lapaseen.
- Anonyymi
Kallis oli taksi matka kun lähdimme reissuun joulukuussa. Kilometrin matka kotoa linkkuriasemalle maksoi reilut 17 € kortilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis oli taksi matka kun lähdimme reissuun joulukuussa. Kilometrin matka kotoa linkkuriasemalle maksoi reilut 17 € kortilla.
Oisit kävellyt, jos niin paljon kirpaisi, että pitää kuukausia myöhemmin muistella 17 euroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisit kävellyt, jos niin paljon kirpaisi, että pitää kuukausia myöhemmin muistella 17 euroa
Olisinkin kävellyt mutta sairauteni on esteenä. Tulipa mieleen tämä asia kun näin tämän aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinkin kävellyt mutta sairauteni on esteenä. Tulipa mieleen tämä asia kun näin tämän aloituksen.
Sairaalalle on matkaa 2 kilometriä ja yleensä maksaa matka 12 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalalle on matkaa 2 kilometriä ja yleensä maksaa matka 12 €.
Joku kertoi, että eräässä eteläsuomen kaupungissa naisasiakas saa samaan hintaan vielä kullia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kertoi, että eräässä eteläsuomen kaupungissa naisasiakas saa samaan hintaan vielä kullia.
Nyt poikettiin jo aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jalka irti, kun estää kävelemisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jalka irti, kun estää kävelemisen?
Ei ole jalka irti, mutta en ala tässä tarkemmin sairauttani kertomaan. Olet tosi tyhmä kun kyselet moista.
- Anonyymi
Minulla oli myös raskaat matkalaukut mukana niin mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Oletko sinä sitten se taksimies?💰🚐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sitten se taksimies?💰🚐
🎯👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli myös raskaat matkalaukut mukana niin mitäs siihen sanot?
Jos ei jaksa kilometriä kävellä matkapakaasien kanssa, joutaa pois maan alle. Sairaat eläkeläiset ovat pelkkiä elättejä, joiden eläkkeet me työssäkävijät joudumme maksamaan, kun eivät itse ole niitä asainneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei jaksa kilometriä kävellä matkapakaasien kanssa, joutaa pois maan alle. Sairaat eläkeläiset ovat pelkkiä elättejä, joiden eläkkeet me työssäkävijät joudumme maksamaan, kun eivät itse ole niitä asainneet
En ole vanha mutta liikuntarajoitteinen sairauteni vuoksi. Luuletko minua kirjoitukseni perusteella vanhaksi? Menipä pieleen ja pahemman kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläpä puhu p...aa, on maksettu ihan itse eläkkeemme, sinä et ole niihin osallistunut sentilläkään! Koitahhan oman eläkkeesi asaita, eläkä tyhjää horise.
- Anonyymi
Kuitenkin olet vain taakka yhteiskunnalle
- Anonyymi
Paremminkin näytän olevan taakka sinulle TYHMÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremminkin näytän olevan taakka sinulle TYHMÄ.
Et sä käy edes töissä, yhteiskunta joutuu elättämään sinut ja vieläpä maksamaan sun hoitosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä käy edes töissä, yhteiskunta joutuu elättämään sinut ja vieläpä maksamaan sun hoitosi.
Mistäs sinä niin päättelet etten käy töissä? Teen töitä enkä ole yhteiskunnan elätti, mutta teetkös sinä töitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuin kevään ensi kukkanen, inhokki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuin kevään ensi kukkanen, inhokki
Forget-me-not, lemmikki !
- Anonyymi
Fake news
- Anonyymi
Oletko unohtanut suomenkielen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko unohtanut suomenkielen?
Ya givink tongue leson?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ya givink tongue leson?
?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ya givink tongue leson?
Haista sinä...ja tiedät lopun.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709