ei tekis

pellefantti

pahaa panna suomi 24:n kesällä pariksi kuukaudeksi kii.Suljetaanhan terveyskeskuksia ja synnäreitä kans.
Aikuisen oikeesti pääsis tai joutuis täältä oikeeseen elämään siis lomalle.
Tekis varmaan hyvää kaikille.

61

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku-myy

kenenkään pakko ole olla:))
      Jokainen voi viettää kesänsä niinkuin haluaa -hus hus rannalle siitä, nyt on aurinkoinen ilma ja kohtalaisen lämmintäkin :))

• pellefantti

liikehdintää ilmassa ja ilmoituksia yrityksistä poistua siis stressin ensioireita.On kesä ja vastassa palsta.Enkäpä nyt puhu itsestäni.Hohhuijaa.

• pikku-myy
        pellefantti kirjoitti:

liikehdintää ilmassa ja ilmoituksia yrityksistä poistua siis stressin ensioireita.On kesä ja vastassa palsta.Enkäpä nyt puhu itsestäni.Hohhuijaa.

se on ELÄMÄÄ :))
        Eläkänä siinä hohhuijattele :))
        Stressi tulee ihan jostakin muualta :DD

• taikanainen

pelottele rauhallisia kansalaisia tuommosella :))

• pellefantti

pois kyllä teille loma kelpaisi siis pakkoloma jos täällä olis pieni seisokki.

• taikanainen
        pellefantti kirjoitti:

saattais tulla :)

Tai SIIIIIS...mistä seisokista sää puhut :DD

• taikanainen
        pellefantti kirjoitti:

että teitittelit mua, joten eiköhän tehdä sinunkaupat, mä olen taikis vaan :)

• Skeptikko
        taikanainen kirjoitti:

Taikis oo. Se on taikku. No ei vaineskaa. Pistin nyt tämän tähän, kun sanoit, että pitäisi minun nikki muuttaa muotoon "maagikko". Tuli vaan heti mieleen sana "maanikko". Ja sitten "depressiko". Saat kyllä keksiä paremman.

• taikku
        Skeptikko kirjoitti:

Taikis oo. Se on taikku. No ei vaineskaa. Pistin nyt tämän tähän, kun sanoit, että pitäisi minun nikki muuttaa muotoon "maagikko". Tuli vaan heti mieleen sana "maanikko". Ja sitten "depressiko". Saat kyllä keksiä paremman.

hmmmm... ei noin masentavia sulle, ilopilleri. On toi skeptikko aikas hyvää kuiteskin, kun siihen on tottunut. ei enää taikuriakaan pelota toi skeptisyytesi. Mut jos samaa logiikkaa kuin taikanainen =taikku...niin skeptikko =skeikku. Heiiii.....siitähän voisi johtaa sanan sheikki, kansanomaisesti tseikki :D

Miten loman kanssa olet pärjäillyt, joko aika käy pitkäksi...??

• pellefantti
        taikanainen kirjoitti:

ollaan.Mä olen vaan tämmöinen harmaa fantti ja pari vaaleanpunaista pilkkua.

• Skeptikko
        taikku kirjoitti:

hmmmm... ei noin masentavia sulle, ilopilleri. On toi skeptikko aikas hyvää kuiteskin, kun siihen on tottunut. ei enää taikuriakaan pelota toi skeptisyytesi. Mut jos samaa logiikkaa kuin taikanainen =taikku...niin skeptikko =skeikku. Heiiii.....siitähän voisi johtaa sanan sheikki, kansanomaisesti tseikki :D

Miten loman kanssa olet pärjäillyt, joko aika käy pitkäksi...??

Joo, Tää hullu nikki alkaa itsellekkin käydä aika tutuksi. Eihän tämä niin paha tavallaan ole. Ja ei kukaan ainakaan sitä halua varastaa : )
        Aika paljon olen yrittänyt töitä tehdä, mutta vielä en ole oikein päässyt rytmiin. Ihan kahdeksan tuntia vaan päivässä. Paitsi tänään. Ajattelin, että pitäähän sitä sairauspoissaolot kuitenkin viettää ajallaan.

• ykstypy

kahdeksi kuukaudeksi? Eihän kesäloma ole kuin kuukauden.
      Eikö tää olekaan oikeaa elämää? Mistähän sen oikeen elämän löytäis? *neuvoton*

• Marion.T

oliskos avaruudessa ?????

• Angiina

Mä ainakin nostaa handun ylös. Tässä tää mun elämä on. Puolessa tunnissa kerrottu ja kaikki, mikä sen yli menee on vanhan kertausta. En ymmärrä ollenkaan noita hanki-elämä-juttuja. Ja mä oon niitä sentäs kuunnellu jo sillon, kun internetin ei tiedetty tulevankaan. Ei mulla oo koskaan mitään tän kummallisempaa ollu. Jos mä sitten oonkin semmonen luuseri?!

• ykstypy
        Angiina kirjoitti:

Mä ainakin nostaa handun ylös. Tässä tää mun elämä on. Puolessa tunnissa kerrottu ja kaikki, mikä sen yli menee on vanhan kertausta. En ymmärrä ollenkaan noita hanki-elämä-juttuja. Ja mä oon niitä sentäs kuunnellu jo sillon, kun internetin ei tiedetty tulevankaan. Ei mulla oo koskaan mitään tän kummallisempaa ollu. Jos mä sitten oonkin semmonen luuseri?!

kaikki niitä elämän luusereita olla?
        Kummallista ettei mulle ole tullut koskaan mieleen sanoa toiselle, että hanki elämä.
        Oliskohan se niin kenties, että nämä sanojat ovat ristiriidassa itsensä kanssa ja purkavat sen toisiin. Mene ja tiedä.
        Vaikka toisaalta onhan sitä väliin niitä ristiriitoja itsellänikin. Mutta olen ainakin yrittänyt antaa jokaisen elää omalla tavallaan.
        Ei minulla ainakaan ole kanttia mennä arvostelemaan muiden elämää. Jokainen taaplaa tyylillään. Ja mitä siitä tulikaan jos me kaikki oltais samanlaisia.
        Huh,huh :=)))
        Ja tämä palstalla oleminenhan on ihan kivaa, ja monelle, varsinkin yksinäisille henkireikä.

• pellefantti

kun neljä viikkoa laitetaan vieroitusoireittein kärsimiseen ja sitten toiset neljä viikkoa elämästä nauttimiseen.Noilla eväillä jaksaa kymppä kuukautta taas roikkua palstoilla.

• Skeptikko
        Angiina kirjoitti:

Paremmaksi pitää pistää. Meillä töissä sitten siirryttiin globaaliin systeemiin, joka nyt sitten on toimimattomuudellan pistämässä kaikki toiminnat polvilleen. Uuden isäntämme toimesta nimetyt henkilöt kantavat tietyn värillistä paitaa ja he ovat nimetty superusereiksi. Me loput taasen olemme nimenneet itsemme supeluusereiksi. Paidan väriä ei ole vielä päätetty.

• Jermu

koko palsta vaikka vuodeksi. Sitkeimmät on eka päivänä kuitenkin takaisin ja taas saamme asiantuntevan avauksesi sitten sinne eturiviin, vai mitä?

• Marion.T

mitä sä oikein höriset!!!!!
        Eihän me tulla toimeen ilman tätä pirun vehjettä edes kahta päivää, saatikka sitten koko vuotta :))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

mitä sä oikein höriset!!!!!
        Eihän me tulla toimeen ilman tätä pirun vehjettä edes kahta päivää, saatikka sitten koko vuotta :))

Niin eihän toi avaaja sitä tiedä...Se ottaa todesta, kun kaikki ilmoittaa palaavansa palstalle vuonna 2006 kesäkuun eka päivä.
        Sitten sitä ottaa pahasti taas paddiin, kun me ollaankin oltu täällä koko ajan ja se ei tiennyt sitä. Kjäh!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Niin eihän toi avaaja sitä tiedä...Se ottaa todesta, kun kaikki ilmoittaa palaavansa palstalle vuonna 2006 kesäkuun eka päivä.
        Sitten sitä ottaa pahasti taas paddiin, kun me ollaankin oltu täällä koko ajan ja se ei tiennyt sitä. Kjäh!

Tulen takaisin vuonna 2006 kesäkuun eka päivä - ENKÄ VALEHTELE YHTÄÄN :))))
        Hmmm.... liioittelen vain, tulenkin vasta vuonna 2007..........

• Marion.T
        Marion.T kirjoitti:

Tulen takaisin vuonna 2006 kesäkuun eka päivä - ENKÄ VALEHTELE YHTÄÄN :))))
        Hmmm.... liioittelen vain, tulenkin vasta vuonna 2007..........

ei uskaltautunu kunnon kädenvääntöön ihan ystävällisessä mielessä.... Huokaus.. olis se pitäny arvata, ei ollu Jermuxilla kanttia lähteä "ruusujen sotaan" :))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

ei uskaltautunu kunnon kädenvääntöön ihan ystävällisessä mielessä.... Huokaus.. olis se pitäny arvata, ei ollu Jermuxilla kanttia lähteä "ruusujen sotaan" :))

Pitää tässä reaalissakin huiskia välillä. Missä on sotatila, tappelukset..?

• Jermu kirjoitti:

Mitäs se, Alikansi mies täällä tappeluksia hamuaa:)

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

ja Jermu pakeni häntä koipien välissä :)))))
        Kjäh.....
        Mitenkäs se sun sädekehä - vieläkö kiiltelee :))))

• Jermu
        Waffen-ss kirjoitti:

Mitäs se, Alikansi mies täällä tappeluksia hamuaa:)

Välillä pistäydyn täällä, ei sellaisella ajankäytöllä täysipainoista tappelusta hoidella.

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

ja Jermu pakeni häntä koipien välissä :)))))
        Kjäh.....
        Mitenkäs se sun sädekehä - vieläkö kiiltelee :))))

Jos heittää hanskan kehiin, niin sitten sä olet luovuttanut, ennenkuin tappelukset edes alkoi...Ihmeellistä touhua täällä nykyään. Naiset luovuttaa tappeluksissa ennen niiden alkua..Perk..
        Mun sätekehään lisää lutoniumia ja nyt säteilee ja kiiltelee!!!!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Välillä pistäydyn täällä, ei sellaisella ajankäytöllä täysipainoista tappelusta hoidella.

Jermu meni puihin :(((((((((((((((

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

Jermu meni puihin :(((((((((((((((

Kipaiseppas virkkaamassa joku riekale, niin ei tule siellä Suomen koleassa kesässä pikku kätösille kylmä. Hahahahahahhahahhahhahahaaaa!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Jos heittää hanskan kehiin, niin sitten sä olet luovuttanut, ennenkuin tappelukset edes alkoi...Ihmeellistä touhua täällä nykyään. Naiset luovuttaa tappeluksissa ennen niiden alkua..Perk..
        Mun sätekehään lisää lutoniumia ja nyt säteilee ja kiiltelee!!!!

hanskan - no mihin se nyt sitten ikinä heitetäänikin, ai niin toisen täytyy hanskalla huitaista naamaan ja sitten on taistelu avattu - mutta en kai mä nyt sua mene hanskalla huitomaan - mähän olen ihan kiltti nikki - ei tulis mieleenkään ketään huitaista kovalla siannahkahanskalla, pois se minusta :((
        Mutta sädekehässä kyllä näkyy pieniä halkeamia - siis sun sädekehässäs :) Mulla aika kirkkaana loistaa - ihan luomua vaan ei mitään lutoniumia :))

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Kipaiseppas virkkaamassa joku riekale, niin ei tule siellä Suomen koleassa kesässä pikku kätösille kylmä. Hahahahahahhahahhahhahahaaaa!

sitä aivojen osaa, mikä miehillä säätelee pissilläkäyntiä, naiset osaa sen pissihomman ilman tarkempaa ajatteluakin :))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

sitä aivojen osaa, mikä miehillä säätelee pissilläkäyntiä, naiset osaa sen pissihomman ilman tarkempaa ajatteluakin :))

joka paikassa nekin laskevat sitten housuihinsa, ilman sitä tarkempaa ajattelua....Huahahahahahahhahahhahahaaa

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

hanskan - no mihin se nyt sitten ikinä heitetäänikin, ai niin toisen täytyy hanskalla huitaista naamaan ja sitten on taistelu avattu - mutta en kai mä nyt sua mene hanskalla huitomaan - mähän olen ihan kiltti nikki - ei tulis mieleenkään ketään huitaista kovalla siannahkahanskalla, pois se minusta :((
        Mutta sädekehässä kyllä näkyy pieniä halkeamia - siis sun sädekehässäs :) Mulla aika kirkkaana loistaa - ihan luomua vaan ei mitään lutoniumia :))

Tarkoitatko sä tota tuikkua tuossa sinkkupaarin pöydässä..No ei ole sulla kummoinen säteilykehä. Mää kun pyyhkäisen tän täydelle teholle, niin talvella päivä jatkuu Lapissakin tunnilla. Revi siitä.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

joka paikassa nekin laskevat sitten housuihinsa, ilman sitä tarkempaa ajattelua....Huahahahahahahhahahhahahaaa

miehet taas laskevat housunsa missä tahansa, ja ilman ajattelua, aivot kun on niillä tuolla alapäässä...Kjäh.....

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Tarkoitatko sä tota tuikkua tuossa sinkkupaarin pöydässä..No ei ole sulla kummoinen säteilykehä. Mää kun pyyhkäisen tän täydelle teholle, niin talvella päivä jatkuu Lapissakin tunnilla. Revi siitä.

kukas se siellä sinkkubaarissa koffin kolmosen takana kyyköttää -ellei Jermu itse haalenneen sädekehänsä kanssa, kaljapullokin se siinä loistaa enemmän kuin sädekehä :))))
        Revi siitä :))))))

• ykstypy
        Jermu kirjoitti:

toivon että pyyhkäset. Olishan se mukava tänne pohjoiseenki saada talvella päivälle pituutta :=))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

kukas se siellä sinkkubaarissa koffin kolmosen takana kyyköttää -ellei Jermu itse haalenneen sädekehänsä kanssa, kaljapullokin se siinä loistaa enemmän kuin sädekehä :))))
        Revi siitä :))))))

Mulle sentään tarjoillaan ja sulle ei tehdä sitäkään. Lopulta tarjoilija "lainaa" senkin tuolin pöydästäsi, millä juuri istut. Huahahahahahhahahahaahahaa!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Mulle sentään tarjoillaan ja sulle ei tehdä sitäkään. Lopulta tarjoilija "lainaa" senkin tuolin pöydästäsi, millä juuri istut. Huahahahahahhahahahaahahaa!

oliskin kamala katsoa itkevää miestä, joka anelee vielä yhtä koffin kolmosta, luvaten ettei enää IKINÄ pissaa housuihinsa siinä baarissa :)HÄÄÄÄHÄÄÄHÄ........

• pellefantti
        Jermu kirjoitti:

aliarvioi tätä ressukkaa Jermu.Hienoa että ootte kaikki tallessa.

• naisen käyttämänä

vituttaa aina.

• Jermu
        pellefantti kirjoitti:

aliarvioi tätä ressukkaa Jermu.Hienoa että ootte kaikki tallessa.

Reilu peli ja taistelutahtoa kehiin. Jes !

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

miehet taas laskevat housunsa missä tahansa, ja ilman ajattelua, aivot kun on niillä tuolla alapäässä...Kjäh.....

Eikös se taida niin mennä, että miehellä housut alas kilahtaa ja naisella hameenhelma ylös vilahtaa....

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

oliskin kamala katsoa itkevää miestä, joka anelee vielä yhtä koffin kolmosta, luvaten ettei enää IKINÄ pissaa housuihinsa siinä baarissa :)HÄÄÄÄHÄÄÄHÄ........

vie nainen, joka höpäjää sekavia ja on niiiiiiiiiiiiin rakastunut kaikkiin ja haluaa näyttää ehdottomasti uuden "brassivahauksen" tehon keskellä baaritiskiä...Miestä ymmärretään kaljaa tilatessa, sekavaa naista ei koskaan...Viidakon vanha sanonta.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Eikös se taida niin mennä, että miehellä housut alas kilahtaa ja naisella hameenhelma ylös vilahtaa....

ja mullapa sädekehä kirkkaaks vilahtaa :))
        Kjäh....(oli muuten p...n huono runo-myönnän jopa itsekin)

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

vie nainen, joka höpäjää sekavia ja on niiiiiiiiiiiiin rakastunut kaikkiin ja haluaa näyttää ehdottomasti uuden "brassivahauksen" tehon keskellä baaritiskiä...Miestä ymmärretään kaljaa tilatessa, sekavaa naista ei koskaan...Viidakon vanha sanonta.

onneton mennyt tekemään vahauksen - sattuko se kovasti??
        Nikkihän voi olla nainen tai mies, joten eppäilempä että olet Jermu-vahavanhapiika ja näyttelit hmm....vahaukses tulosta keskellä baaritiskiä, sellasen tyypin mä tuolla yöelämässä just jokin aika sitten näin. Enpä olis uskonut että täällä palstoilla tavataan:))))))))

• painu
        naisen käyttämänä kirjoitti:

vituttaa aina.

nukkuun siitä äläkä valita

• MillaN

...mitä sitä nyt foorumia sulkemaan. Napsauttaa vaan oman koneen kiinni ja lähtee oikeeseen elämään.

Niin yksinkertaista.:)

• Angiina

Meillä ihmisillä näyttää olevan taipumus hahmottaa ympäröivää maailmaa erilaisten vastakkainasettelujen kautta. Yleensä vastakkainasettelut ovat kuitenkin luonteeltaan ennemmin retorisia, kuin mihinkään tosiasioihin perustuvia. Kuten esimerkiksi internetin käytön yhteydessä puhe oikeasta elämästä. Mikäli käytetään käsitettä oikea elämä, on jossain siis sijaittava sellainen elämä, joka tulkitaan ei-oikeaksi elämäksi eli ei-elämäksi. Muutenhan oikeasta elämästä puhumisessa ei ole mitään järkeä.

Todellisuudessa kaikki, mitä me ihmiset elämäksi kutsutun ajanjakson kuluessa teemme, tai mikä meille tapahtuu on ihan oikeaa elämää. Samaa logiikkaa seuraten ei voi myöskään olla mitään elämää suurempaa.

• Elleni
        Angiina kirjoitti:

Meillä ihmisillä näyttää olevan taipumus hahmottaa ympäröivää maailmaa erilaisten vastakkainasettelujen kautta. Yleensä vastakkainasettelut ovat kuitenkin luonteeltaan ennemmin retorisia, kuin mihinkään tosiasioihin perustuvia. Kuten esimerkiksi internetin käytön yhteydessä puhe oikeasta elämästä. Mikäli käytetään käsitettä oikea elämä, on jossain siis sijaittava sellainen elämä, joka tulkitaan ei-oikeaksi elämäksi eli ei-elämäksi. Muutenhan oikeasta elämästä puhumisessa ei ole mitään järkeä.

Todellisuudessa kaikki, mitä me ihmiset elämäksi kutsutun ajanjakson kuluessa teemme, tai mikä meille tapahtuu on ihan oikeaa elämää. Samaa logiikkaa seuraten ei voi myöskään olla mitään elämää suurempaa.

Minun mielipiteeni minun elämästäni ei ole välttämättä sama kuin toisen ihmisen näkökanta minun elämästäni.

Vuorovaikutuksella saamme palautetta omasta itsestämme, toisen ihmisen silmin...

Elämämme on tarpeita, tyydytyksiä, ehtoja, sääntöjä, valintoja, kieltäytymisiä, Mutuja, faktoja.

Mikä Muu ... woisi olla elämää suurempaa kuin Kuolema ?

Sekin wain oletuksena.

• Jermu
        Elleni kirjoitti:

Minun mielipiteeni minun elämästäni ei ole välttämättä sama kuin toisen ihmisen näkökanta minun elämästäni.

Vuorovaikutuksella saamme palautetta omasta itsestämme, toisen ihmisen silmin...

Elämämme on tarpeita, tyydytyksiä, ehtoja, sääntöjä, valintoja, kieltäytymisiä, Mutuja, faktoja.

Mikä Muu ... woisi olla elämää suurempaa kuin Kuolema ?

Sekin wain oletuksena.

Kun jätät kysymyksesi noin...Se on syntymisen ihme, jota olen saanut olla todistamassa. Tottakai, jos puhutaan yleisesti elämisestä, niin kuuluuhan syntyminen siihenkin, mutta noin periaatteellisena asiana, että se elämä lähtee käyntiin. Se on minun mielestäni kaikkein suurin juttu.

• Elleni
        Jermu kirjoitti:

Kun jätät kysymyksesi noin...Se on syntymisen ihme, jota olen saanut olla todistamassa. Tottakai, jos puhutaan yleisesti elämisestä, niin kuuluuhan syntyminen siihenkin, mutta noin periaatteellisena asiana, että se elämä lähtee käyntiin. Se on minun mielestäni kaikkein suurin juttu.

Upeeta ;)

Niin Jermu.
        syntymä on lahja, elämä on lahja.

Miten ihmeessä me teemme sille näin ?

Tuhlaamme aikaamme jonninjoutavaan sanahelinään,
        kun voisimme käyttää aikamme joskus mielekkäämminKIN:)

Ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
        bittiLaineilla ~~~~~~~ WirtailleN :)

Waan tarviiko elämä sittenkin WuoroWaikutuksen ...
        tunteen .. että en olekaan yksin ??
        tunteen .. että tarvitsen kipeästi toista ihmistä ?? Toista eläwää Ihmettä ??

• pellefantti

toimii teoriassa mutta käytänössä ei.Onhan täällä esimerkkejä vaikka kuinka.

• merliNelli

Tuota...jonkinlaisessa kesähuumassa ajattelin laittaa vähän äksöniä tälle palstalle, kun näytti siltä että kaikki olivat lähdössä ja minä vuorostani palailemassa:D
      Ei siis mitään henk.kohtaista kellekkään vaan pilke silmäkulmassa ja omiin kokemuksiini perustuen tämä pellefanttini avaus:D

Aurinkoa, lämpöä ja mukavaa viikonloppua jokaikiselle.Välttäkää auringonpistosta ja ennenkaikkea muistakaa juoda:DD

• pikku-myy

hjuumoria aina tarvitaan :))))
        Yritän muistaa juoda - siis mitä- kelpaako kylmä olut vai pitäiskö olla oikein kossu kolalla :))))
        Aurinkoista viikonloppua suinullekin :DD

• Jermu

Että tarvitaan lisää lokaa peliin, niin siitä se lähtee. No ensi kerralla sitten. Kjäh!

• pikku-myy
        pikku-myy kirjoitti:

hjuumoria aina tarvitaan :))))
        Yritän muistaa juoda - siis mitä- kelpaako kylmä olut vai pitäiskö olla oikein kossu kolalla :))))
        Aurinkoista viikonloppua suinullekin :DD

kun taas tuo pirun kirjoitusvirhepaholainen iski:))
        Kaikille suinuille oikein kaunista viikonloppua :)))

• taikis

älä edes uneksi että täältä vois olla pois kokonaiset kaksi kuukautta. Päiväkin jo tekee tiukkaa :)

iloista viikonloppua Sinullekin sinne kasvimaalle,vieläkö se naapurin isäntä tekee asiaa siihen raja-aidalle :))

• merliNelli
        pikku-myy kirjoitti:

kun taas tuo pirun kirjoitusvirhepaholainen iski:))
        Kaikille suinuille oikein kaunista viikonloppua :)))

Täällä iskee välillä kaikenlaiset pihulaiset:D
        Ite oon ainakin huomnnu, että juoman voimalla tulee esiin kaikista viisaimmat ajatukset...:)
        Niin ja kaikki juoma käy kunhan sitä on riittävästi:D

• merliNelli
        Jermu kirjoitti:

Että tarvitaan lisää lokaa peliin, niin siitä se lähtee. No ensi kerralla sitten. Kjäh!

yritin, mutta ei mulla oo oikein kykyjä tuommoiseen.Sitäpaitsi taisit ryökäle arvata:DD

• Marion.T
        merliNelli kirjoitti:

Täällä iskee välillä kaikenlaiset pihulaiset:D
        Ite oon ainakin huomnnu, että juoman voimalla tulee esiin kaikista viisaimmat ajatukset...:)
        Niin ja kaikki juoma käy kunhan sitä on riittävästi:D

LISÄÄ KOSSUA KONEESEEN :)))))).........klunk..klunk.....
        Hyi hitto...YÄK jo oli pahaa, taish ollakhin khotipolttoshta:((

• merliNelli
        taikis kirjoitti:

älä edes uneksi että täältä vois olla pois kokonaiset kaksi kuukautta. Päiväkin jo tekee tiukkaa :)

iloista viikonloppua Sinullekin sinne kasvimaalle,vieläkö se naapurin isäntä tekee asiaa siihen raja-aidalle :))

tuon avauksen teinkin kun on itsekkin ihan pakko käydä välillä kurkkimassa miten täällä pärjäillään:D
        Pihamaa alkaa olla ok, voikukkia on kyllä ihan simona:D
        Humalat peittää naapurinisännän, mutta eiköhän se siellä lymyile:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1659
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      991
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe