Tulit yhtäaikaa kaupan ovelle, avasin sinulle ja sinä vuorostasi pidit toista auki. Olit hymyä täynnä ja jäit johonkin hyllyjen taakse ostoksillesi. Oletko vapaa vai varattu, otetaanko joku ilta uudestaan?
Vaalea nainen tänään kaupan ovella
10
754
Vastaukset
- Anonyymi
🤡🤡
- Anonyymi
Ai että alatte rampata ovissa hymyilemässä ?🙂
- Anonyymi
Pystytkö kertomaan kaupungin?
- Anonyymi
Tampere
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere
Mulle kävi sama juttu Oulussa vuonna 1986 🥰
Vieläköhän ne ovet ovat olemassa 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere
Tampere on kiva kaupunki. Ei liity aloitukseen tämä kommentti, mutta mainitsin vain. :-)
Velikulta, olet tainnut katsoa tai lukea liikaa jotain fantasian omaista. Ei se nainen täällä sinua etsi saatika edes löytäisi, vaikka etsisikin.
- Anonyymi
Minä kauppa? Ja minkä ikäinen?
- Anonyymi
Mulla on kokemusta kaupassa töissä olevista aktiivisista naisista. Yleensä jos ihminellä on asiaa, niin kyllä hän sen sanoo. Edes some kaveruus ei tarkoita mitään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709